dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 6 januari 2011

Kom ihåg!!

Av dansbandsfrun - 6 januari 2011 17:35

Minnesanteckning till mig själv nästa gång jag går ut.


* Blanda aldrig pina colada, minttu, rosévin och shots....      


  


men kul var det!

 
 
Ingen bild

Lena

6 januari 2011 17:47

Men det var väl tur du hade roligt då!!
Kram

dansbandsfrun

6 januari 2011 19:21

ja det var värt det ;)
kram

 
Ingen bild

jocka

6 januari 2011 18:02

Haha jag mår bra,bara för jag blandade inte Allt igår..Dom där som Glömde sina grejer igår va o hämta dom nyss.Tänk att ja ska få hålla reda på alla men kul hade vi iaf//puss o kram

dansbandsfrun

6 januari 2011 19:20

ja mamma ;)ska lära mig av dig nästa gång, o pina colada hör hemma utomlands så ta en för mig på söndagkväll du så tar jag en för dig på torsdag ;)
Tack underbara för en skitrolig kväll! '
(ja det va skönt att se att folk som "försvinner" kommer tillbaks ;))
puss kram

 
Marie

Marie

6 januari 2011 18:18

Ett litet tips: nästa gång du ska på apoteket för att köpa Tena...köp Resorb också;)))
Men jag tycker faktiskt synd om dig, dagen efter är INTE rolig!!
Kram♥

http://miruschkas.blogspot.com

 
Marie-Louise

Marie-Louise

6 januari 2011 19:33

Ja det var kanske lite mycket blandning, du skulle hållt dig till Pina coladan och shots. Men som Marie ovanför skriver, köp Resorb.

http://madredetres.blogg.se

 
Ellis

Ellis

7 januari 2011 01:55

jag är en gud på att blanda trots att jag säger att jag aldrig skall göra om de haha

http://ellisu.blogg.se

 
Carina

Carina

7 januari 2011 16:18

Den där "dagen efter kvällen före", den kan man vara utan. Tur att det är övergåående :)
Kramen

http://cinacarina.blogspot.com

 
Ulrika

Ulrika

7 januari 2011 18:49

Hahahaha!! Förlåt... Såna där häxbrygder kan vara oberäkneliga! ;D Kul att ni hade kul!

http://fabulousforty.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards