dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 22 september 2010

Mina hårresande bilder från Frissan!

Av dansbandsfrun - 22 september 2010 19:28

Oj....Pirrigt...Hur ska det HÄR bli?


  


Kommer mitt liv bli tristare nu?


  


Världens största (nope DET ordet KAN jag omöjligt skriva här, det finns barn som läser)

En dansbandsfru med färg i håret ....helt enkelt...

  


Här har vi tonat och färgat och klippt. (vi klippte upp en massa för mitt hår var SÅ jäkla slitet)

  


Här slänger vi i liiite slingor för att ge det en "solkysst" touch.

  


(jag KAN verkligen inte fatta att jag lägger ut dessa bilder MEN man kommer ingen vart med att hymla)

  


Ta-DA!! Färdiga resultatet!!   

  


Jag blev så otroligt nöjd! Du är bäst Monica!! TACK!

  

En stund senare slog det över...men det gör det ganska ofta..   

 
 
Ingen bild

Maria

22 september 2010 20:01

Skitsnyggt!

dansbandsfrun

22 september 2010 20:33

Jättetack!!

 
Ingen bild

Louise

22 september 2010 20:02

Du är för jäkla rolig!det kommer jag ihåg sen jag va liten och du va ihop med min kusin Benny=)

dansbandsfrun

22 september 2010 20:32

hahaha va go du e! kram

 
Ingen bild

Lena

22 september 2010 20:26

Du blev kanonfin!!
Som sista kortet är ju dig i ett nötskal!! Det är så man känner igen dig! Full av bus :)
Kram

dansbandsfrun

22 september 2010 20:33

JAG? Full av bus???
Nej, du tänker nog på någon annan ;)
kram

 
Jenny

Jenny

22 september 2010 21:17

Finns ingen annan kommentar än vad andra redan sagt... aldrig får man va först *surar ihop "lite"*
Ja... Kanonsnyggt då helt enkelt!
:)

http://www.daxberg.blogspot.com

dansbandsfrun

22 september 2010 21:38

alltså, det kan aldrig bli förmycke superlativ hahahaahaha
Sjung ut Kvinna, berätta mer! *ler* skämt-å-sido
tack snälla ;)
kram

 
Bara Jag

Bara Jag

22 september 2010 22:16

Jag blir avundsjuk - hör du det! AVUNDSJUK!!

http://blogg.rhode.se

dansbandsfrun

23 september 2010 00:58

Ok, jag FATTAR ;) F-A-T-T-A-R hahaha
tack ;=) kram

 
Britt

Britt

22 september 2010 22:37

Jamendu det där blev ju skitsnyggt! Det är lite som det du visade i ett tidigare inlägg när Mini var liten.

Vad sugen jag blev på att göra något åt håret nu. Sånt brukar ju pigga upp.

http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser

dansbandsfrun

23 september 2010 00:58

Tack Britt, ja det blev bra nu inför höst/vinter o bli lite "varmare"

 
Marie

Marie

22 september 2010 22:59

Med risk för att vara en härmapa: SKITSNYGGT! Du passar i både ljust och lite mörkare:)
Vad tycker sambon och Mini?
Kram och god natt

http://miruschkas.blogspot.com

dansbandsfrun

23 september 2010 00:57

Sambon störtgillade men "MINI" totalsågade hahaha
kram

 
Diana

Diana

22 september 2010 23:03

Skitsnyggt! Ja, slutresultatet då... resan dit var inte så vacker. ;)

http://www.decdia.blogg.se

dansbandsfrun

23 september 2010 00:56

HAHAHAAHA skön du e!!!
Typisk Dianakommentar ;)

 
Marie-Louise

Marie-Louise

22 september 2010 23:23

Det blev jättefint, det klär dig :)fast det gjorde ju det blonda också.../Kram

http://madredetres.blogg.se

dansbandsfrun

23 september 2010 00:54

Tack snälla/kram

 
Ellis

Ellis

23 september 2010 00:34

Du är så jävla snygg!!!!

Fast vilken jävla kondom du fick på huvudet, jag får alltid en stor hatt?

http://ellisu.blogg.se

dansbandsfrun

23 september 2010 00:53

jamen det är för att jag är lättare att förnedra...dig tösa dom inte jävlas med ;)
tack söta Ellis!!!!! Du e bäst på komplimanger i hela världen, jag blir så glad!

 
Lisa

Lisa

23 september 2010 06:47

Allt klär en SKÖNHET..
Gud så söt man blev på några kort och sen kom det lilla busfröt fram som vi super gillar....
Du vart så snygg "IGEN" OCH "IGEN" OCH "IGEN"
Kram Kram... snart vill Mini färga håret oxå och se ut som mmamma

http://unikajag.se

 
AnneliH

AnneliH

23 september 2010 07:04

Ha..ha..!!! du är för rolig ;)))
Det är alltid skönt att sitta där i stolen och bli ompysslad och känna att man blir nöjd när man går därifrån. Nu kan du känna dig som en tuff brud i lyxförpackning!
D v s; det blev aaassnyggt!!

http://shaggkvist.se/wordpress

 
Kiza

Kiza

23 september 2010 07:06

Fin finare finast //KramelikrAM

http://www.kiza.bloggplatsen.se

dansbandsfrun

23 september 2010 09:35

Tack AM/kramar

 
Ingen bild

pysseliten

23 september 2010 07:31

dö fint :) när hösten kommer vill man gåran ha bort det lite sommarblekta .Du har ju turen du att du är så ung att du behöver ju inte få bort det gråa ,det måste jag ;( men men har ju med varit ung :))) men det var länge sen .Du jag är ledigt i morgon ta med lillmannen och kom på en fika på förrmiddan ,det skulle vara skoj .Jag kan möta upp dig vid macken .hör av dig på min blogg .
Du verkar ju inte bang för att prata och jag är ju inte heller så blyg ,pratar typ med alla :)))
(arbetsskada )

 
Ammis

Ammis

23 september 2010 08:11

Bort med bimboblonda Dansbandsfrun och in med nya "snällare" Frun???? Tycker att du fick en jäkligt fin färg. Drog hon mörkare slingor då bara eller?? Det blev ju ingen drastisk förändring utan en mjukare övergång. Tycker absolut du passar i det. Nu har du satt griller i huvudet på mig.... Ha en bra dag snygging ;0)
KrAMelikram

http://ammis.bloggplatsen.se

 
Jessa

Jessa

23 september 2010 08:28

Superfint jue! Ska klippa mig idag, också sugen på att göra nåt annat... Vi får väl se om man törs.. haha Ha det! kram

http://jezzaj.blogg.se

 
Carina

Carina

23 september 2010 08:58

Jättesnyggt!! En skönhet klär i allt, det är uppenbart. T.o.m när du sitter med den där jäkla mössan på huvudet, ser du bra ut!
Hoppas du trivs som icke blondin :)
Pöss!

http://cinacarina.blogspot.com

 
Ingen bild

pysseliten

23 september 2010 10:07

jag är ledig tis men vi letar restresa så det kan bli tisdag .Men jag kommer ju hem igen :) Så då får vi boka in en annandag . Jag hör av mig på måndag när jag vet . Ha en jätte trevlig helg .Nu ska jag sätta på en kopp innan jobbet .Har haft städrace i timme så är värd det nu :) Kram

 
Jessa

Jessa

23 september 2010 11:43

Tack snälla! Jag kör efter mallarna också, men fixar lite så de blir som jag vill.. :D Jo, har haft röda slingor förut, i luggen typ.. Men de blir ju rosa efter ett tag.. Funderade lite över typ lila.. Eller.. Äsch, får se vad Donnie säger sen.. :D kram

http://jezzaj.blogg.se

dansbandsfrun

23 september 2010 12:00

kör hårt, du kommer bli jättefin hur du än gör! kram

 
Ingen bild

ramona

23 september 2010 12:11

Förbannat snyggt pinglan!!! passar dig SKIIITBRA!! :)
pösssssssss

dansbandsfrun

23 september 2010 12:19

Tackar Ramooooooona ;)
Jag hajar till idag när jag ser mig i spegeln, inte van än ;) kramar

 
Svorskan

Svorskan

23 september 2010 15:56

Åååååh! Vad fin du blev! Du ÄR fin som blondin också, men med detta kommer DU mer fram. Du klär i både och, men detta är helt klart min favorit. Vacker är du! Och så skönt det måste kännas att ta hand om sig själv lite när du har det så jobbigt (oavsett om det är hela tiden eller från och till). KRAM

http://svorskan.se

 
Monica

Monica

23 september 2010 17:26

Oj oj oj...så fin du blev, eller rättare sagt ännu finare än du var innan.

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Neta

23 september 2010 23:37

Säger som alla andra, skitsnyggt! Du passar verkligen i detta. Nu får du ändra profilbilden också ;)
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards