dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 21 september 2010

Dansbandsfrun blir vuxen?

Av dansbandsfrun - 21 september 2010 18:22

Nu är det dags!


Det är tid att bli vuxen nu.... Jag har bestämt mig för att säga farväl till mina "kritvit" / bimboblonderade hårtestar.


Jag ska till frissan i morgon...   


Trivdes när jag hade den här färgen. (eller färgerna)

  


  

(ja, det är "Mini" som var en liiiten "Mini" då)   


Har NI förslag på hårfärg?


Håll tummarna att det blir bra!

 
 
Mia systeryster

Mia systeryster

21 september 2010 20:38

Jättefin färg tycker jag. Jag har alltid varit lika blond som du, men så för 8 månader sen färgade jag det mörkt. Nu för en vecka sen färgade jag det ÄNNU mörkare!(jag gjorde det själv hemma) Så nu är jag JÄTTEmörk. Kommer dock inte lägga ut en bild innan jag vant mig vid det själv;)(jag är chokladmörk, alltså riktigt jävla mörk, jag gillar det faktiskt;)kram

http://www.systerystersdagbok.blogg.se

 
jenny

jenny

21 september 2010 23:33

Du är säkert snygg i allt.. Precis som jag...ehh skojar. Jag kan inte ha för mörkt hår. Tyvärr.. Jag blir liksom ännu mer likgrön då.. Men du var snygg i din frilla.. Tänk dock på att, blonds have more fun..

Kraam, Jenny

http://www.janethepain.se

dansbandsfrun

21 september 2010 23:35

ja...du har rätt. Jag har nog alltid haft skitkul som blond men det jag har nu är för vitt. Måste fixa till det. Jag återkommer i morgon med bilder ;)
kramar

 
Bara Jag

Bara Jag

21 september 2010 23:45

Allt klär en skönhet - det vet du va´?

http://blogg.rhode.se

 
Ingen bild

Anja

22 september 2010 00:39

Det gör du så jäkla rätt i. Du har aldrig sett bätter ut än i den hårfärgen du har här på bilderna. SJUKT SNYGGT. hela du ser mer strålande ut, huden får en helt annan lyster och dina vackra ögon då... Framhävs på ett helt annat sätt. Jag hade tagit med bilderna ovan och sagt, så här vill jag ha det!

Ska bli kul att se bilder sen. Du ska definitivt vara brunett, med en varm brun, gärna rött i. så mycket vet jag :-)

dansbandsfrun

22 september 2010 01:01

Herregud, vad du är snäll!! MEEEEEER!!! ;)
Det där tar jag med mig nu när jag ska sova, så somnar jag med ett leende ;)
Tack Anja, kram!

 
Ingen bild

ramona

22 september 2010 07:24

ååå nu e du så där modig som jag oxå vill va... :) skulle oxå vilja ta prova nått annat än vara kritvit:))) men men ångrar mig ALLTID i sista sekund!!! Men det är ju skitsnyggt att vara brunett om man hittar den nyansen man passar i.Men det vet dom säkert på salongen!Jag skulle dock kanske inte rekommendera nått med rött i...:)
kramis

 
Susanne P

Susanne P

22 september 2010 07:36

Tycker att du passar bra som blondin fast jag förstår att du är less på det! Det blir spännande att se vad du väljer för färg! ;)
Kram

http://www.susannep.blogspot.com

 
lisa

lisa

22 september 2010 07:54

Oooopppppssssss...
Nu törs då jag inte säga något till dig om detta.. för då spricker du..ler Viskar lite då...
Skit snyggt.. väntar på bilderna nu bara..kram karm

http://unikajag.se

 
Stattinskan

Stattinskan

22 september 2010 07:59

Allt klär en skönhet så du har ingenting, absolut INGENTING att oroa dig för :-D
Gomorron

http://metrobloggen.se/stattin

 
camilla

camilla

22 september 2010 08:23

Ser framemot ditt nya jag :)
Som dom alla säger...allt klär en skönhet!
Kram och god morgon!

http://www.cammo69.blogspot.com

 
charlotte

charlotte

22 september 2010 09:17

tänk på att som blondin behöver du inte leva upp krav från din omgivning. det är lättare att spela dum än smart :)
ska bli spännande att se vad du väljer
kram

http://kloppan.wordpress.com

dansbandsfrun

22 september 2010 12:02

Nehe, för grejjen är ju att jag är så oerhört smart så jag måste ju SPELA skitdum jämt o jag orkar inte längre ;)
Hahahaaha
kram

 
Marie-Louise

Marie-Louise

22 september 2010 14:27

Ja det var en snygg färg på dig. Och vad mysigt med bebisbilder :) /Kram

http://madredetres.blogg.se

 
Ellis

Ellis

22 september 2010 15:03

du är supersöt i blondt!! Tycker du skall ha det, de inte alla som passar i det :D Har jag börjar märka numera...

http://ellisu.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards