dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 20 september 2010

Biggest looser

Av dansbandsfrun - 20 september 2010 20:40

Hur kommer det sig att Biggest Looser Sverige är uruselt medans den amerikanska versionen är kanonbra?


Är svenska tjockisar tråkiga?

 
 
Ingen bild

Linda

20 september 2010 21:32

Håller med! Älskar att kolla på det amerikanska men det svenska är ju inte mycket att ha. Hoppas du mår bättre nu efter "kolaps" och baciller ;-)) kram

dansbandsfrun

20 september 2010 22:59

Ja, jag börjar bli mig själv nu tack! kram

 
Gun

Gun

20 september 2010 21:45

Men...jag tycker det är bra! De är gulliga och trevliga, de som deltar. Fast när jag tänker efter kanske det är lite tråkigt ändå..haha. ;)

Sv: Tack! Ja, jag borde hitta på något trevligt. Vi får se vad det blir.:)

http://horni.blogg.se

dansbandsfrun

20 september 2010 22:56

jamen det är ju därför det är så trist, dom "fäller ju inte varann" som amerikanarna gör. ;)
Vi svenskar e ju så mesiga, o dessutom MYCKET smalare...

 
Marie

Marie

20 september 2010 22:18

Kanske inte tråkiga men de kan inte bilda pakter eller snacka skit om varann;)
Kram

http://miruschkas.blogspot.com

dansbandsfrun

20 september 2010 22:50

Svenskarna är inte riktigt lika stora heller, så därför blir ju kilona färre. (tråkigt nog) ;)
kram

 
Diana

Diana

20 september 2010 22:51

Jag tycker många program blir dåliga när de "försvenskas", tittar faktistk på väldigt få svenska program och filmer.

Sv: Varför ska jag kunna något om dansband? ;)

http://www.decdia.blogg.se

dansbandsfrun

20 september 2010 22:53

Jag håller med!
SV: ALLA ska ha kunskap om dansband. Man blir så mycket rikare som människa då hahahaaha

 
Ingen bild

Janne

20 september 2010 22:59

Nä, det är producenterna som är urkassa (jag har varken sett den amerikanska eller svenska versionen men jag tror dig på ditt ord).

Och det är inte fel med goda drinkar heller bara dom inte är FÖR sötsliskiga? ;D

dansbandsfrun

20 september 2010 23:05

Hej sötnosen i slöja ;)
Jag gillar att du litar på mitt ord. Det gör du rätt i! Jag är ett pålitligt o rekoderligt fruntimmer i mina bästa år ;)

Ang drinkarna...
Jag dricker sällan söta...jag bygger dom gärna på lime, så jag ska nog hitta en god till dig. (men älskar strawberry daquiri, o pina colada om jag väljer annat än lime)

kramar

 
Ingen bild

Stattinskan

20 september 2010 23:12

... åsså går dom inte ner lika mycket i vikt heller ;-)

dansbandsfrun

20 september 2010 23:21

PRECIS, mycket mindre kilon här... trååååkigt ;)

 
Ellis

Ellis

20 september 2010 23:21

Tycker alla svenska versioner av alla realityserier är sämst haha

http://ellisu.blogg.se

dansbandsfrun

20 september 2010 23:21

Japp, instämmer helt!

 
Bara Jag

Bara Jag

20 september 2010 23:47

Jag ser det bara för att slottet ligger i närheten av där vi bodde förut. Har ofta joggat i skogen där...

http://blogg.rhode.se

dansbandsfrun

21 september 2010 00:22

Ja men jag kollar också...jag kan inte låta bli ;)
Jag vill också börja jogga, hur i hela friden gör man det?
suck...

 
finafrun

finafrun

21 september 2010 01:07

hahah bra fråga :)

http://blogg.amelia.se/finafrun

 
camilla

camilla

21 september 2010 08:26

Så är det med dom flesta program,tycker jag.
Att amerikanska program är bättre än svenska,fast att det är samma innehåll.
Ha en toppen dag!
Kram!

http://www.cammo69.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards