dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 16 september 2010

Allt möjligt!

Av dansbandsfrun - 16 september 2010 11:36

Jo, först ska jag svara er på hur jag mår;


"Lagom roligt" är mitt svar... Jag är matt. Men jag äter och jag kommer bli pigg snart.

Igår åt grabbarna en god kycklinggryta med creme fraiche medans min tallrik såg ut såhär;

 


Vi var i Hageby (ett stort köpcenter här i Nkpg) och handlade, då gick jag ner på nervåningen och besökte VÄRLDENS ROLIGASTE AFFÄR

  

OJ, vad jag mådde bra härinne.


Grejjen är ju att jag aldrig varit någon pysselmänniska men nåt har hänt de senaste åren...

Jag fick nästan tårar i ögonen när jag kom in här   


NÄSTAN SOM ATT KOMMA IN I ETT KONDITORI   (nja inte riktigt men...)


Jag inhandlade liiiite pyssel;

  

Lite bokstäver och gjutformar (änglar)


Sen gick jag till KICK`S och kollade in min drömpresent till min födelsedag;

    Det är en MAGISK produkt som gör att dina porer drar ihop sig och du "strålar". ALLA som använt den är lyriska...Jag provade en liten klick på handen och är så förälskad!

ESTEE LAUDER IDEALIST PORE MINIMIZING  (många bloggar om denna produkt nu)


Det enda tråkiga med den är priset. Det är GALET dyrt, men vad gör man inte för att få känna sig som en prinsessa för en dag.


NOTE till min sambo: Japp, det är den jag vill ha på min födelseda`!   



Nej, nu måste jag göra mig iordning, ska på kurs.

och den här gången tar jag spårvagnen, INTE cykeln....

 
 
Carina

Carina

16 september 2010 12:40

Är rädd om dig nu och samla krafter :)
*kramar om*

http://cinacarina.blogspot.com

 
Sand mellan tårna

Sand mellan tårna

16 september 2010 13:33

Skönt att du känner dig bättre. ät nu ordentligt så det inte händer igen.
Jaaaaa panduro is heaven :D

http://sandmellantarna.com

 
Sandragee

Sandragee

16 september 2010 13:56

Ville bara kika in och säga TACK för dina otroligt fina och uppmuntrande ord! Puss och Kram

http://sandragee.blogg.se

 
diana

diana

16 september 2010 15:36

Meeen, var är alla scrapgrejer från Panduro? Tssss. ;)

http://www.decdia.blogg.se

 
Ingen bild

Neta

16 september 2010 16:14

Den där tallriken ser helt ok ut, själv gick jag ner från 152 till 68 genom att äta precis så och en himla massa vattengympa.
Att jag sen gick upp 20 kg igen kan jag tacka mina leder och en massa mediciner för.
Dock är detta det enda som fungerar och tro mig jag har provat ALLT inkl en massa pulverdieter och viktväktarna.
Ät precis så som den där tallriken ser ut i fråga om proteiner och kolhydrater 2 ggr om dan, ät ordentlig frukost utan bröd och stick in en frukt mellan två måltider och en NYTTIG kvällsfika så är du smal till jul.
Jag VET!

 
AnneliH

AnneliH

16 september 2010 17:25

Vad härligt att höra att du är på "dansbanan" igen. Kram!

http://shaggkvist.se/wordpress

 
Ellis

Ellis

16 september 2010 17:50

GLAD jag blir över att du äter!!

http://ellisu.blogg.se

 
Ingen bild

PYSSELITEN

16 september 2010 18:55

Men lilla gumman såg vad du råkat ut för ;( Trist men skönt att du är på bena igen . Och pyssel piggar upp då :) Såg du hade köpte lite smått och gott .Visst kan man gå länge länge där inne . Vi måste träffas och fika någon dag . vi kan ju ses på hageby och ta en kopp :) Det vore dökul . Kram på dig .

 
Jenny

Jenny

16 september 2010 20:36

Läste precis igenom vad du gått igenom dem senaste dagarna... läskigt värre *huuu*
Den dieten var inget för dig då misstänker jag.. hoppas din nya diet fungerar bättre för jag misstänker ju att du till varje pris fortfarande vill ner dem där xtra kilona?
Jag tänkte ju själv köra igång här snart med "pulver" (brukar köra Cambridge).. har alltid funkat klockrent för mig bara jag dricker minst 3 liter kranvatten per dag... (och nej jag har inte gått upp när jag slutat som många påskiner att man gör, eller jo under graviditeterna *s*)
Men nu blev jag ju livrädd *uuiihh*
Detta tål att tänka på innan jag kör igång!
*kramar om*

http://www.daxberg.blogspot.com

dansbandsfrun

17 september 2010 17:48

Jenny, jag kommer inte in på din blogg. Why? Är det något knas eller e det bara JAG? kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards