dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 15 september 2010

Mimmi Mus tackar...

Av dansbandsfrun - 15 september 2010 11:59

Först vill jag säga; Tack för er omtanke!


  

(observera tavlornas motiv bakom mig, jag var HELT omedveten)


Sen vill jag svara på hur jag mår idag, jag känner som om jag har sprungit Stockholm Marathon...Har en hemsk träningsvärk pga att jag "krampade" väldigt mycket igår. Men jag ska ta det jättelugnt idag och lyssna på min kropp. Jag lovar!


Jag anklagar absolut inte Xtravaganza för detta, jag ska däremot kolla med dom hur vi ska gå vidare så att jag kan må bättre och fortfarande få bra resultat. Jag kommer nog köra på halvfart. Då får man äta grönsaker osv...


Tack igen för att ni finns!


Här får ni en blomma av mig att njuta av.

(bild togs i torsdags på Gröna Lund)

  



 
 
Ellis

Ellis

15 september 2010 14:33

Gudomligt vacker är du!!

Jag tycker inte du skall köra med den där skiten.. Blir massa orolig!
Din dansbandsman borde prata vett i dig!

DU ÄR FIN SOM DU ÄR!

http://ellisu.blogg.se

 
camilla

camilla

15 september 2010 14:41

Men....kära nån!
Vad är det jag läser?
Fy,vad otäckt!
Vilken tur att det gick bra,trots allt.
Ta det försiktigt nu!
Kram på dig!

http://www.cammo69.blogspot.com

 
Ingen bild

MAILJenny

15 september 2010 16:59

Söt du är på bilden!=) Gör mig ont att det gick som det gick för dig, men vilken tur att det gick som det gick!=) också skönt att du mår bättre idag!=) Ta det lugnt och var rädd om dig! Stor kram!!!!

 
Svorskan

Svorskan

15 september 2010 19:15

Kör på! Vill du testa ut detta så skall du göra det. Att det har hjälpt många som vill ner i vikt är ju utan tvekan. Men se det inte som ett nederlag om du måste bryta, det finns många vägar till Rom!! Jag lovar!! Den vägen jag har tagit är den enda JAG kan ta, jag står inte ut med att vara hungrig. Lycka till!! Hoppas allt känns bättre VÄLDIGT snart!! KRAM

http://svorskan.se

 
Ingen bild

maggan

15 september 2010 20:14

hej lilla vännen du måste va rädd om dig..ja tror inte på bantning som går "snabbt" tänk på va lång tid det tog att gå upp!! de e bättre att äta mindre o tänka lite på vad man äter o röra på sig i den mån man kan såklart..kroppen fick nog en chock krya på dig kramar fr oss på öa

 
jenny

jenny

15 september 2010 22:12

Skönt att du mår bättre. Jag tycker nog ändå att du ska ge pulverfolket en liten smocka!!
Ska även tacka för blomman.. Det var gulligt. MEN jag hade uppskattat chooooklaaaad bättre. Nu vet du det till nästa gång;)
Kraam

http://www.janethepain.se

 
Lisa

Lisa

16 september 2010 09:15

Ja din kropp sa i från nu vännen...
Lyssna på den och Helga...
Hoppas Du slutar med detta..
Finns inga bra bevis att det funkar i längden och det är mycket farligt att gå upp och ner i vikten vännen... På kort tid....
Ät lite gott i dag och hoppa drycken ...
KRAM KRAM

http://unikajag.se

 
Gun

Gun

16 september 2010 12:46

Gud vad söt du är människa! Skönt att du mår bättre nu i alla fall. Var rädd om dig..:)

http://horni.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards