dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 14 september 2010

En riktig kärleksförklaring!

Av dansbandsfrun - 14 september 2010 11:50

Igår ökade mina besökssiffror...


Jag hittade anledningen HÄR ;)

Världens goaste och roligaste JANE THE PAIN har länkat till mig från sin blogg för att hon tydligen är beroende av min blogg. Och "jag får henne att känna sig hyffsat normal"


HAHAHAHA det är den gulligaste kärleksförklaring jag fått på länge (hon är knasigare än mig, men ni vet hur man förnekar....)   


Hur som helst så ÄLSKAR den här tösen färgen Grönt, och eftersom jag vill skicka henne något som hon gillar som TACK, så får det bli.........................................


*


*


*


*


*


*


*


*


MIG SJÄLV   

  


(OM ni kunde se hur jag skrattar åt mig själv)


Ha en underbar dag nu!!!


O en extra kram till Jane(JennyThePain!!

 
 
Kiza

Kiza

14 september 2010 12:11

Underbart..... ;-)

http://www.kiza.bloggplatsen.se

dansbandsfrun

14 september 2010 12:30

fniss ;)

 
Marie-Louise

Marie-Louise

14 september 2010 14:37

Hihi underbart, du bjuder verkligen på dig själv :) Är det en sån där "tvättahåret" grej du har på huvudet? ;) /Kram

http://madredetres.blogg.se

 
Ammis

Ammis

14 september 2010 16:21

Nämen hejsan svejsan!! Jag trodde du slutat blogga!!?? Eller har jag fått det om bakfoten?? Nått va´det iaf för jag slutade inte bara att gå in på din blogg så där bara...:D. Skit samma, skönt att läsa din blogg igen iaf, då kan man få sig ngr goa skratt. Ha en "goer" tisdag. KrAMelikram

http://ammis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

PYSSELITEN

14 september 2010 18:07

Du ser ut som tant grön i sagan tant brun tant grön tant gräddelin :))) Nej inte tant brud i lyxförpacking . Du bjuder verkligen alltid på dig själv KUL !

 
Mia systeryster

Mia systeryster

14 september 2010 18:16

Jag kan tänka mig att du alltid har skoj där hemma;) Kram

http://www.systerystersdagbok.blogg.se

 
camilla

camilla

14 september 2010 18:17

Sååå vacker du är!!!
Kram!

http://www.cammo69.blogspot.com

 
Ulrika

Ulrika

14 september 2010 18:44

Världens snyggaste...kålmask?! ;DDD
Vad ÄR det du har på huvudet? :D

http://fabulousforty.blogg.se

 
Carina

Carina

14 september 2010 19:35

Naw...vad fint av dig! Hon måste ju bli jätteglad över din sköna gröna present :)
Kramen

http://cinacarina.blogspot.com

 
Lisa

Lisa

14 september 2010 19:38

Å vad härligt vännen.. så glad för din skull ska du veta...
Tänker på dig ett par gånger under dagen..ler
Läser din blogg är ett måste men jag är så slut att jag inte orkat lämnat ens ett par kråkfötter hos dig...
Härligt med lite nya tokiga vänner....
Sen måste jag säga att jag blev ju nyfiken oxå..ler..kram kram

http://unikajag.se

 
jenny

jenny

14 september 2010 22:15

Aaaaaaawww du är ju underbar:) Det hade varit toppen om du kunde göra en pappförstoring så jag kunde ha ditt gröna tryne ståendes nånstans..på toa eller nåt;) Hoppas du får lika många besök idag..

OCH somsagt... DU får mig att verka HELT NORMAAAAL:)
Kram.

http://www.janethepain.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards