dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 13 september 2010

Tufft, tuffare, SKITTUFFT!

Av dansbandsfrun - 13 september 2010 17:33

Mmmm...


Idag har jag en jobbig dag...


Minns ni förut?

Jag skrev "kan det vara såhär lätt"?


Nope, SÅ lätt är det inte...


  


(minnesanteckning till mig själv; Kolla med Xtravaganza i morgon hur många kalorier det är i nagelband...)

 
 
Kiza

Kiza

13 september 2010 17:54

Dagens fråga: Hur mycket väger ett nagelband? //;-) Kram

http://www.kiza.bloggplatsen.se

 
Gun

Gun

13 september 2010 18:47

Usch vad jobbigt! Men tänk vad nöjd med dig själv du kommer att vara om du klarar det. Lycka till med kämpandet.

http://horni.blogg.se

dansbandsfrun

13 september 2010 20:41

Äsch, dagen e snart över...
Inte "om", utan "när" ;)

 
Svorskan

Svorskan

13 september 2010 19:11

Får du inte ens gnaga på lite vitkål eller en morot? Oavsett, du klarar detta på ett eller annat sätt. Du VILL må bra och trivas med dig själv. :)

http://svorskan.se

dansbandsfrun

13 september 2010 20:38

nope, jag får inte ens äta en fruktfluga... men du har rätt, jag fixar detta! tack!

 
Ingen bild

Lena

13 september 2010 19:54

Det är tufft vissa dagar men du kommer igenom det! Det vet jag!
Ta fram dina kämpar takter som du har! Tror på dig! Kramar

dansbandsfrun

13 september 2010 20:37

Tack snälla!! Ja, snart är dag 4 över o då har jag klarat den med ;)
kramar

 
Ingen bild

pysseliten

13 september 2010 21:08

ja ett äpple är det 60 kacl i :(
Det kommer va tufft så var inställd på det .
men du klara det ;)Ha en bra kväll ps jag har ju klarat gymmet nu tredje veckan har så skit träningsvärk just i kväll så måste vila armarna ;(

dansbandsfrun

13 september 2010 22:49

Blir inga äpplen här inte, det är aja baja ;(
Jag ska börja träna styrka på måndag HALLELUJA, minns knappt hur man gör.
Lägg dig nu o läs en bra tidning eller nåt o slappa. Det är du mer än värd. KRAM

 
Marie-Louise

Marie-Louise

13 september 2010 21:27

Men du fixar det här :) Du såg ju framsteg förut idag :) /Kram

http://madredetres.blogg.se

dansbandsfrun

13 september 2010 22:50

Tack, ja nu jäklar! ;) kram

 
Diana

Diana

13 september 2010 22:27

Vissa dagar är apjobbiga, när jag gått på soppor så har ajg för mig att dag tre och fyra varit värst. Kämpa på!

http://www.decdia.blogg.se

dansbandsfrun

13 september 2010 22:47

japp, imorgon ska allt va skitlätt o kul igen tycker jag ;)
Då har jag klarat det värsta. Tack o kram!

 
Sandragee

Sandragee

13 september 2010 22:30

Va du är duktig! Jag hejar och tror på dig!
Och tänk sen, när du fixat detta, då bokar vi en dejt du och jag, dricker lite vin och rockar loss på nån rolig dans! :)Wihuuu!

Kram!

http://sandragee.blogg.se

dansbandsfrun

13 september 2010 22:46

JA MEN, att vi gör!!! Gud va kul!
Tack gumman, det behövs ;)
kram

 
Sand mellan tårna

Sand mellan tårna

14 september 2010 06:31

Heja heja dig! :-)
Sv: Ja det är utsikten från vår balkong. Vi bor uppe på höjden mot borgen (du hade väl varit i Alanya eller bara Side?) Iaf så har vi utsikt över stan.

http://sandmellantarna.com

dansbandsfrun

14 september 2010 08:53

Tack!
Jag är duktigt avis kan jag lova, härligt att ha den vyn varje morgon. (vi var i Side) men nästa gång kan det nog bli Alanya.

 
Ellis

Ellis

14 september 2010 21:18

Tycker denna diet är hemsk.. Faktiskt.

Blir ledsen av att veta att du går där hungrig!

Sen var bilden GÖÖÖÖR snygg!

http://ellisu.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards