dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 7 september 2010

Bajskorvar is da shit!

Av dansbandsfrun - 7 september 2010 22:11

Aldrig trodde jag att jag skulle blogga om ......just BAJSKORVAR.


Men idag när jag var nere på stan så tog jag en snabbfika,  o så skulle jag springa in på toaletten och ja...(jag hade druckit massor av vatten you know?)


Jag möter en tjej som har varit... (hm...svårt att få fram rätt stämning här) inne på toaletten. (kommer ALDRIG glömma hennes utseende nu)


Jag konstaterar inne på toan att "oops, här har det gjorts buller och brak minsann"     

Jag lyfter så på locket......


Och DÄR!!! Upp mot mig stirrar de två största BAJSKORVAR jag någonsin sett!!! (sudda det förresten, det lät fel)   


Men seriöst, jag kände fikat komma upp i halsen...Många "sinnen" började aktiveras... Och jag var SÅ otroligt kissenödig så vad händer?


Jag spolar, sväljer kräkset och tvingar mig att kissa.....tanken som far runt i skallen är "Hur bar hon sig åt"? Hon kan ju inte ha spolat? och ÄNNU värre...Hade hon inte......??? Ni vet???



Annars då? Har ni sett nåt kul på sistone?

 
 
Ingen bild

PYSSELITEN

7 september 2010 22:30

ÅHH najs jag spyr med nästan ryser jag är dö fjantig får ofta väldens kväjningar :(((

dansbandsfrun

7 september 2010 22:32

hahahaha JAG MED!! Tårarna rinner av att bara skriva detta ;)

 
jenny

jenny

7 september 2010 22:40

Men uuuuuaaaahh vad äckligt.. Torkade hon inte sig????????????????????? Kan du fråga henne det om du skulle springa på henne igen??;)

Kram jenny

http://www.janethepain.se

 
Ingen bild

PYSSELITEN

7 september 2010 22:40

ja gör det :) kul för henne att få lite för det istället för att slänga . ha en bra kväll eller det är ju snart natti natti .

 
Marie-Louise

Marie-Louise

7 september 2010 22:52

Hahaha, ursäkta men vilken levande beskrivning du gav oss :) Fanns det bara 1 toalett att välja på? Stackars tjej, hon måste ha skämts tycker man....

http://madredetres.blogg.se

 
Ingen bild

Anja

7 september 2010 22:59

Åh Guuuh jag hade gjort VAD SOM HELST för att få vart en fluga på väggen (eller kanske en fluga på bajskorven) ;-) och sett dig kväljas hehe.

Minns så väl hur pappa äcklade sig med Anita en gång och låtsades att han pillade ut världens största snorkråka så att hon typ nästan spydde och körde av vägen, hahahahahaha.

Shit alltså. Ni är så jävla roliga :-)

Hon MÅSTE ju ha torkat sig och försökt spola ner dom, men dom kom väl tillbaka som Eddie Murphy säger i RAW "the mothafuckin´chunks came back", hehe.

dansbandsfrun

7 september 2010 23:06

HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA nu gråter jag av skratt...jag ser lilla mor springa runt i lägenheten o kvälja o J jagar henne med både det ena o det andra. O jag o Cicci höll på att dö av skratt!!
Tack! ;)

 
Ingen bild

Anja

7 september 2010 22:59

Nu ska jag äta polly förresten ;-)

dansbandsfrun

7 september 2010 23:07

Mmmm...säger som min son; "mmmmmmJättegott"

 
Ellis

Ellis

8 september 2010 00:46

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHA jag dööör!!!!!!

Ellis humor rakt av, seriöst. inge torkande??????? Hahaha fan va SKARRIGT.

http://ellisu.blogg.se

 
Ellis

Ellis

8 september 2010 00:48

Läste att de röda vill införa så man betalar för tandläkarvård när man är 24 och inte när man blir 20 och på så vis har de lyckats övertala mig o rösta på dem DÅ jag fått/kommer få punga HELA 4500 kr för o ba dra en jävla tand!!

http://ellisu.blogg.se

 
Stattinskan

Stattinskan

8 september 2010 06:22

Haha, jag skulle precis öta frukost ... Nu får jag gå hungrig fram till lunch. Tack för det liksom ;-D
Gomorron :-)

http://metrobloggen.se/stattin

 
Carina

Carina

8 september 2010 07:18

Åh, shit vad äckligt!! Såg hon inte ut att skämmas?
Nu ska jag äta frukost (tror jag) :)
Godmorgon!

http://cinacarina.blogspot.com

 
camilla

camilla

8 september 2010 09:22

Hahahahahahaha...hon kanske blev chockad själv, så hon glömde att...ja,du vet ;)
God morgon!

http://www.cammo69.blogspot.com

 
Sara

Sara

8 september 2010 09:52

Men gud vad äckligt!!! Ursch!

Svar: Tack för din fina kommentar! Vad glad jag blev. :-)

Visst är den där primern underbar? Lätt värt pengarna tycker jag. Jag använder den under min vanliga ansiktscreme. Jag måste snart beställa hem en ny, så då får det bli från cdwow igen. Ganska så mycket billigare! Blev så glad när jag hittade den sidan. :-)

Ha det fint!

http://www.sarasliv.se

 
charlotte

charlotte

8 september 2010 22:20

haha ja här är det bra :) henne spolar vi när hon är så så äcklig :)

http://kloppan.wordpress.com

dansbandsfrun

8 september 2010 22:45

Där fick du tillèt ;)
"henne spolar vi" hahaha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards