dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 3 september 2010

Jag har "pimpat" vårt badkar.

Av dansbandsfrun - 3 september 2010 18:23

Såg ett inlägg hos Pysseliten för ett tag sen att man kan göra sitt badkar lite roligare...


Så jag "Pimpade" vårt lite igår till "Mini´s" STORA förtjusning   


  


(jag köpte kontaktpapper och skrev ut bilder från nätet och klippte och ritade för hand så det var lite pilligt men blev skitbra om jag får säga det själv)


 
 
Ingen bild

PYSSELITEN

3 september 2010 18:44

Wow så najs fint . det ärloppis på Ikea parke ringen mellan 9--15 där alla som står säljer Ikea saker ,det är ju Östgötadagrna i helgen :)

dansbandsfrun

3 september 2010 19:38

Men jösses, va kul det lät! Nu blir man rejält sugen!

 
Lisa

Lisa

3 september 2010 18:47

Häftigt som min mamma säger... när ni badar är MIcke badvakten då..ler

http://unikajag.se

dansbandsfrun

3 september 2010 19:39

hahaha japp, han springer runt i badrummet med en röd "Baywatch-flyt-dyna" och kollar så att allt "flyter på" hahahhaa
knäppis! ;)'kram

 
Carina

Carina

3 september 2010 20:00

Vilken rolig idé. Det blev ju jättebra :)
Trevlig helg vännen!

http://cinacarina.blogspot.com

dansbandsfrun

3 september 2010 21:56

Tack, ja jag gillart`som dom säger de unga flickorna ;)
kram

 
Mia systeryster

Mia systeryster

3 september 2010 21:45

Det blev ju hur häftigt som helst;)Vill också ha (men så kom jag på att jag inte har ngt badkar=)

http://www.systerystersdagbok.blogg.se

dansbandsfrun

3 september 2010 21:53

Hahaha men du kan ju pimpa kylen eller nåt ;)

 
camilla

camilla

4 september 2010 08:13

Coolt!
Hur snyggt som helst!
God morgon!

http://www.cammo69.blogspot.com

 
Stattinskan

Stattinskan

4 september 2010 08:44

Oj vad du har möblerat om här inne, men bra blev det och jag gillar ditt badkar också ;-)

http://metrobloggen.se/stattin

 
Agneta

Agneta

4 september 2010 19:29

Det där blev ju riktigt häftigt, förstår att mini uppskattade det för härhemma hade det absolut gått hem!

http://bigmarlin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards