dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 3 september 2010

Fattig och rik på samma gång?

Av dansbandsfrun - 3 september 2010 13:33

Jag har nu varit på XTRAVAGANZA här i Norrköping på möte...


O vet ni vad?


Jag har skrivit in mig och betalat första avgiften. Kör igång nästa vecka!!!

WOW!! Holy Shit, mamma Mia, Cheeeezez, jösses amalia, what a hell och allt annat! Vad har jag gett mig in på?   


Jag har MASSOR att berätta, men just nu måste jag sova en stund för det är jättejobbigt att gå och tänka på hur smal jag kommer va om endast några veckor...ti-hi-hi




Mitt bankkonto kommer numera att hindra mig från "ÖVERKONSUMERING"       (en liten london-shopping får jag nog fira med när första delmålet är klart)

Men min kropp och min själ kommer att göra mig till DEN RIKASTE KVINNA PÅ JORDEN.


Hörs sen   

 
 
Gun

Gun

3 september 2010 14:19

Vad kul! Hoppas du berättar mer snart, det skulle vara roligt att höra vad det går ut på.:)

http://horni.blogg.se

dansbandsfrun

3 september 2010 17:48

Japp, jag ska ta med er på resan ;)
kram

 
Marie

Marie

3 september 2010 14:38

Himmel vad spännande att följa din resa!
Önskar dig stort lycka till!
Kramar
PS: *nyfiken* vad sa de om mediciner och viktnedgång? Alltså vad jag menar är om det hjälper även om man äter mediciner som gör att man ökar i vikt? Jag undrar eftersom jag är där själv nu, j*vla våg!!!!!!!!!!!!

http://miruschkas.blogspot.com

dansbandsfrun

3 september 2010 17:47

Jag äter ju värktabletter enbart, så det var inga problem tydligen men du har en poäng där...ska kolla en extra gång. Bra!
Ja, det ska bli superspännande! Jag lovar att dela med mig ;) kram

 
Mia systeryster

Mia systeryster

3 september 2010 15:03

Duktig du är kvinna;) Hejjar på dig, klart du ska åka till london o shoppa som belöning sen=D

http://www.systerystersdagbok.blogg.se

dansbandsfrun

3 september 2010 17:44

Duktig?
Äsch det var jättelätt att fylla i papperen... ;)
Men jo, belöningen kan hjälpa till att sporra mig ;)
kram

 
camilla

camilla

3 september 2010 15:06

Oj...vad har du nu gett dig in på?
Kan bara säga...lycka till!
Kram!

http://www.cammo69.blogspot.com

dansbandsfrun

3 september 2010 17:43

Ja, du det undrar jag med ;)
Tack/kram

 
Ingen bild

Linda

3 september 2010 17:45

Det klarar du! Bara första veckan är gjord så kommer du må skitbra!!!
Lycka till. Kram

dansbandsfrun

3 september 2010 17:49

Yeeey!! Jag hoppas på det, jag vill må bra. Det är det viktigaste. Tack o kram!!

 
Svorskan

Svorskan

3 september 2010 19:17

Vad roligt. Jag vet om flera om har lyckats, jag vet inte om någon som INTE har gjort det. Sen vet jag inte hur det har gått sen, men WTF, poängen är att komma igång. KRAM

http://svorskan.se

dansbandsfrun

3 september 2010 19:37

ja dt verkar famgångsrikt. Man fortsätter med uppföljning o mental träning i ett år så det är nog upp till var o en om man vill kämpa med att behålla vikten.
Jag SKA fixa detta ;) kram

 
Sandragee

Sandragee

3 september 2010 19:38

HEJA HEJA Dansbandsfrun! You can do it! Kan du peppa mig lite också kanske? Fruktansvärt gött att äta, men mindre kul att träna! Det är min filosofi det! Önskar dig en trevlig helg! KRAM

http://sandragee.blogg.se

dansbandsfrun

3 september 2010 19:41

Tack gumman, jajamensan jag ska peppa tillbaks! Men mat kan jag va utan, mitt problem är godis ;(
Snyft, hur ska DET gå =)
kram
(kommer in till dig sen)

 
Agneta

Agneta

4 september 2010 19:33

Önskar jag hade orken att sätta igång något sådanthär...jag ska följa dig på vägen o hejja på :-) lycka till och sporren är ju inte helt fel!

http://bigmarlin.blogg.se

 
charlotte

charlotte

5 september 2010 21:12

är det ngt viktminskningsprogram? klart att du ska resa trill london sen

http://kloppan.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards