dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 2 september 2010

Jag har gått i ide...

Av dansbandsfrun - 2 september 2010 19:29

Jag är en "sprattel-apa"   som gillar att vara överallt på en gång och ha 1000 projekt på G samtidigt.


Men den här veckan har luften gått ur mig på något vis, jag har sovit hur mycket som helst i 3 dar och håller på att somna bara jag håller ögonen öppna....


Men jag vill ge er all min kärlek ni som läser och kommenterar (trots att jag är kass på återbesök just nu)

Ni ÄR VERKLIGEN BÄST!!!

          


TACK!

 
 
AnneliH

AnneliH

2 september 2010 20:05

Ta igen dig vetja! Vila dig...man kan ju inte vara över allt samtidigt...då måste du klona dig ;) Hoppas du mår lite bättre nu...Kramen!

http://shaggkvist.se/wordpress

 
Marie-Louise

Marie-Louise

2 september 2010 20:54

Alla hamnar vi i svackor ibland, du kommer igen och vi väntar :) /Kram

http://madredetres.blogg.se

 
Gun

Gun

2 september 2010 22:36

Vila på du, om du behöver. Snart är du nog en sprattelapa igen..:) Kram

http://horni.blogg.se

 
charlotte

charlotte

2 september 2010 22:46

har du blivit sämre igen? finns det inget de kan göra?
kram

http://kloppan.wordpress.com

 
Ingen bild

PYSSELITEN

3 september 2010 07:22

ja vissa dar vill man inte gå upp när klockan ringer . Men men är det jobbar dags så är det . Har ledigt hela helgen funderar på Kolmården då :)
Men det är ju loppis på Ikea med så velar .vill ju gärna båda .Pigga på dig hoppas du är piggare idag .Kram

dansbandsfrun

3 september 2010 13:33

Loppis på IKEA?
Nu måste jag rusa in till dig o kolla. Jag har ett inlägg på G, som du har inspirerat till sen. Kram

 
Lisa

Lisa

3 september 2010 07:42

vila så mycket du bara kan vännen...
men du vet att vi saknar dig och tänker på dig...
Hoppas det ger dig lite kraft men ta kraften till att sova och vila dig vännen så ska du se att du snart är på barnan igen..
Kram

http://unikajag.se

dansbandsfrun

3 september 2010 13:31

Tack goaste Lisa, jag e snart som ett krutpaket igen ;) kramar

 
Carina

Carina

3 september 2010 07:58

Hej du lilla goa apa! Vila och samla krafter så är du snart på topp igen :)
Kram och godmorgon!

http://cinacarina.blogspot.com

dansbandsfrun

3 september 2010 13:30

Japp, jag ska verkligen gå in för att sova ;) kram

 
kiza

kiza

3 september 2010 11:28

Puss min vän. Skickar åter igen goa tankar o god energi,jag delar med mig så gärna så. ;-) //Kramen AM

http://www.kiza.bloggplatsen.se

dansbandsfrun

3 september 2010 13:28

Tack goa du!
Kram

 
Agneta

Agneta

3 september 2010 13:38

Då är det nog bäst att lyssna på kroppen och vila, vila o vila. Ibland glömmer man bort att kroppen har sitt eget försvar och att den meddelar oss att nu är det tid att dra ner på tempot en stund!
Hoppas att krafterna snart kommer tillbaka och att kroppen fått sin vila!

http://bigmarlin.blogg.se

dansbandsfrun

3 september 2010 13:42

Ja, nåt är det som e konstigt för jag brukar aldrig va så här GALET trött.
Ska slå sovrekord i helgen ;)
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards