dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 10 juli 2010

GLASS-MÅSTE-VÄRME!

Av dansbandsfrun - 10 juli 2010 18:29

Nu ska vi cykla ner till stan och köpa glass.


   Det här är min favorit!


VILKEN ÄR DIN?



 
 
Marie

Marie

10 juli 2010 18:55

Vilken fin blogg du har fixat till, du är duktig du!
Min favorit är nog röd Solero, men den är oftast slutsåld.
Sv: jag är också jättekär i Line!!
Kram i sommarvärmen

http://miruschkas.blogspot.com

 
Em

Em

10 juli 2010 19:41

Jag älskar riktigt kulglass, men även allt annat i strut går hem. // Så fin header, är det jag som inte har sett innan eller är den alldeles ny? Jättefint oavsett och jättefin bild på dig!

http://egoinasmamma.nu

 
Carina

Carina

10 juli 2010 19:43

Det där är min favvo också. Och piggelin det är en klassiker som aldrig är fel :)
Tips på hur man svalkar sig? Tja, kör norsk luftkonditionering. Det svalkar bra.
Hur man gör? Jo, man öppnar dörren på kyl och frysen :)
Kram

http://cinacarina.blogspot.com

 
Carina

Carina

10 juli 2010 19:46

Förresten, glömde säga att jag gillar din header!
Vad du ser ung ut på bilden. Som en nykär 18-åring :)
Kram fina du!

http://cinacarina.blogspot.com

 
Ingen bild

ramona

10 juli 2010 20:57

tjingeling pinglan, ser ut att haft en toppen semester!!! tusan så varmt det är nu.. jag när ute i skären och åker båt och fiskar:)fina fisken kan man lugnt säga!!!
Puffet är det min favvoglass.... :))
Kramis

 
Diana

Diana

10 juli 2010 23:52

Piggelin är min favvis!

Sv: Ja, alltid. Fast hemma har han bara ibland, idag var han utan strumpor i skorna på eftermiddagen iaf. :)

http://www.decdia.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards