dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 18 maj 2010

Idag är det ÄNNU en bra dag!

Av dansbandsfrun - 18 maj 2010 09:45

Fan, jag fattar inte riktigt vem den här muntergöken är som jag ser i spegeln varje morgon nu...   (klickbar bild)


Har varit vaken i flera timmar och längtar efter att dagen ska ta fart. Jag brukar avsky "glättighet" men nu känner jag mig lite så själv.


Vi har packat vår väska "Mini" och jag och ska snart gå till tåget som ska ta oss hem till oss. Eller pappa kommer och hämtar oss i Linköping, där vi ska uträtta lite ärenden.


ang. Igår hos min mirakeldoktor...


WOW, ni som har problem med bäcken, hormonell obalans, huvudvärk, sköldkörtel o mycket mycket mer, sök en kraniosakral terapeut.

Jag kan inte beskriva vilket äventyr det är.

Igår satt han och "läste av" den där pulsen i nacke och öron (tror jag han gör alltså) ;)

och efteråt sa han att han kände av min ena lunga. (men han "tog bort det")


Eh... Jag var hos min doktor förra veckan för att få kortison mot lungorna/luftvägarna osv...som ALDRIG går över.

HUR kan han känna sånt?

Spännande...


Nu vill jag hem, och promenera. Sola solarium, göra ansiktsmask, färga håret.

SEN ska jag räkna timmarna till min bästa väninna kommer upp till helgen (hoppas bara du kan nu)

Och då blir det dansgala!!!!


Mer om detta senare   

 
 
Bara Jag

Bara Jag

18 maj 2010 10:12

Glättighet är mest irriterande för dem som inte är glättiga men som kanske önskar att de vore det?

http://myworldmytruth.blogg.se

 
Ingen bild

ramona

18 maj 2010 11:08

tjena pinglan!! Härligt humör du är på då :))
ha en toppen dag,.. nu ska vi ut i solen och bli bruuuuuna :)
Kramizzz

 
Em

Em

18 maj 2010 15:52

Jag kommer inte att komma ihåg vad den terapeuten heter sen, men jag kan väl återkomma? Jag har bl annat fel på sköldkörtel, men just nu håller jag på med massor av provtagningar, så alternativ måste vänta lite. Jag är SÅ glad för din skull, jag vet hur det är när man tror det inte finns några botemedel och sen så ser man ljuset i tunneln ändå. Underbart!!

http://egoinasmamma.nu

 
lilla My

lilla My

18 maj 2010 16:03

Dhaa gick vi om vandra på stationen kanske för jag tog tåget till Norrk 10:10 Kram

http://www.metrobloggen.se/miumiu

 
Ingen bild

maggan

18 maj 2010 18:43

hej vännen.. va spännande de låter med din "doktor" o va kul o få träffa dig då. vi finns på plats med husvagn kanske ni kan hälsa på om ni kommer i tid dvs..kramiz o hälsa familj..:))

 
Ulrika

Ulrika

18 maj 2010 20:37

Å din stackare - att tvingas möta en sån irriterande superfräsch smilfink i spegeln på morgnarna! Fy sjutton, jag skulle bli galen! ;D
Kram!

http://fabulousforty.blogg.se

 
Ellis

Ellis

19 maj 2010 02:12

låter supertrevligt sväris!

http://ellisu.blogg.se

 
Stattinskan

Stattinskan

19 maj 2010 08:45

... det är väl inte dansbandsgalan i Veberöd/Skåne väl?
Låter spännande med den där terapin ... den är väl spännande dyr också :-)
Kram på dig

http://metrobloggen.se/stattin

 
camilla

camilla

19 maj 2010 08:48

Härligt att höra att du är på sådant strålande humör.
Tyvärr kan jag inte komma till helgen...vi får ta det någon annan helg ;)
Ha det bäst!
Kram!

http://www.cammo69.blogspot.com

 
Gun

Gun

19 maj 2010 11:41

Det måste kännas otroligt skönt att äntligen hitta något som verkligen hjälper! Grattis till det också.:)

http://horni.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards