dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 15 maj 2010

Nu är jag Miljonär!!

Av dansbandsfrun - 15 maj 2010 13:49

Jösses va kul jag har haft.

Jag har stått nere vid vägen och hojtat "Kaffe & hembakt"

Kom o köööp!!


Jag trodde att någon vilsen stackare skulle nappa på mina fina regnbågskakor, men att det skulle gå bra och va så kul kunde jag inte ana...

  


(min poäng med allt va att träffa folk o få "blarra" lite med dom)


Men håll i er nu....

I did GOOD money!!    175:- stannade vinsten på!!   


Man kunde välja på * vaniljbulle, negerbollar, regnbågskaka eller bananmuffins till kaffet.


Sen gick vi bort på marknaden en sväng jag Och "mini"


 


Åh!!! Gissa om vi blev kära i den lilla kycklingen?

   


Här var det nästan så man började leta efter Emil och Alfred....

   


Vi köpte med oss BÖCKLINGAR hem 3:-/st

   


Sen hade vi trädgårdsbus i solskenet... (bra morsan att du tänkte på din skugga)

   


Mommo och Mini leker...

    


Jag förstår inte var alla människor kom ifrån men vilken UNDERBAR förmiddag det blev. Nu skiner solen på en klarblå himmel och jag har precis plockat en bunke med fin-fina daggmaskar...


Gissa; ska jag ha dom till middag, eller ska jag smyga ner till bryggan sen o dra upp några "borrar"?


  

 
 
Ingen bild

Anja

15 maj 2010 14:22

Jag tror att du ska göra daggmaskgryta :-)

Mysigt ni ser ut att ha! :-)

kram kram

 
Ellis

Ellis

15 maj 2010 16:19

Åhh ser ut o ha varit hur trevligt som helst ! :D

http://ellisu.blogg.se

 
Diana

Diana

15 maj 2010 16:36

Wow, vad ska du göra för alla stålar? Fast det blev kanske fisk av med? :)

http://www.decdia.blogg.se

 
Ama de casa

Ama de casa

15 maj 2010 17:38

Lilla mamsen kanske ska tänka på fingerhållningen också... ;-)
Kul att affärerna gick så bra!

http://amacasa.wordpress.com

 
Ingen bild

Viveka

15 maj 2010 17:39

Kycklingarna var ju bara sååå söta!!!! Trodde du skulle sälja fikabröd i magasinet, hade jag vetat att du stod och sålde eget hade jag kommit förbi omedelbums :-) Fick fika hos farmor istället. Det var kul att ses hur som helst! Kram och hälsa sambon!

 
Åsa

Åsa

15 maj 2010 18:26

Du har det inte lätt du, ser verkligen ansträngande ut =)

http://www.spinninghead.blogg.se

 
Carina

Carina

15 maj 2010 18:29

Wow! Du är ju värsta businesswomen! Hoppas fiskelyckan är med dig också :)
Kram

http://cinacarina.blogspot.com

 
Stattinskan

Stattinskan

16 maj 2010 11:50

... låter helt fantastiskt underbart ...

http://metrobloggen.se/stattin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards