dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 21 april 2010

Kärringa mot strömmen!

Av dansbandsfrun - 21 april 2010 11:54

Jag vet nog minsann hur den tekniska utvecklingen SKENAR   


     


och jag VET att min sambo längtar efter den dagen då vår son kan hantera sånnadäringa saker...


Men jag tycker nog att han kan hålla tillgodo med mammas gamla älsklings-sällskap. Vi har kamperat länge tillsammans och många timmar har det blivit...


Min damer och herrrar; Låt mig presentera "BAJSSPELET"


  


Tetris + kassettbandspelare = OTROLIGT!!!


 
 
Ingen bild

Strölla

21 april 2010 13:35

Öhhhh det där måste va gammalt tror jag minns bajsspelet.......

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

21 april 2010 13:42

STRÖLLA: Klart du gör! Det har ju hängt med på min toalett genom alla år...hahahaha
Fantastisk kvalité på saker från förr =) puss

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

 
Diana

Diana

21 april 2010 14:27

Haha, vilken underbar nostalgi! Så många timmar man satt med såna spel. :)

http://www.decdia.blogg.se

 
Ingen bild

Rävens mamma

21 april 2010 14:47

Tycker mej ha sett det där förrut.. ; )

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

21 april 2010 17:58

Rävens mamma: Hahaha jag var SÅ nära att tillägga "jag var så beroende av spelet att min kompis inte fick låna det en vecka till fjällen för jag kunde inte bajsa utan det" hahaha men det får bli här istället =) puss

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

 
Ama de casa

Ama de casa

21 april 2010 18:15

Jag har också varit tetrisberoende... Efter det har jag hållit mig ifrån allt vad dataspel heter.
Jag var DJUPT nere i tetristräsket...

http://amacasa.wordpress.com

 
Ingen bild

Rävens mamma

21 april 2010 18:32

Var? inte Är? Känns skönt isf och veta... HAHHAHA

 
Ellis

Ellis

21 april 2010 22:44

MOHAHAHA jag är för ung och FIN för o veta vad det där är för något.

Sedan kör jag 2 min regel på toa, man får ej sitta längre än så och göra nr 2 så jag har ej tid o spela utan en tid o passa. Och tro mig där är jag ingen fröken sen ankomst haha

http://ellisu.blogg.se

 
Lisa

Lisa

21 april 2010 23:11

Skrattar högt.. jag måste vara för gammal för jag har missat denna grej..skratt tur i oturen kanske,,ler

http://unikajag.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards