dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 15 april 2010

Bjuden till Thailand?

Av dansbandsfrun - 15 april 2010 09:14

Jag fick ett sms häromkvällen:


"Hej Johan, vill du åka med på en sol och badresa i maj?

Thailand eller Malaysia. Jag vann 50 000.

Mvh Stefan"


Eh...


1. Jag heter inte Johan, men i det här läget kan jag heta vad du vill att jag ska heta...

2. Jag gillar folk som vinner 50 000:-

3. Skriver man MVH om man ska åka på en resa ihop?


Hm...

 
 
Lisa

Lisa

15 april 2010 09:26

God morgon Johan..
När reser du?.. skicka ett kort och tala om vad det vart någon stans du hamnade...
Glöm nu inte bort att tacka för resan och hälsa Stefan...

http://unikajag.se

 
Ingen bild

Janne

15 april 2010 10:33

Ledsen att göra dig besviken men du kan inte heta Johan. Du är på tok för söt för att heta Johan.

Jag vill också få såna sms även om jag skulle bli lite misstänksam om det stod MVH efter förfrågan. Jag tror Stefan är lite tänd på Johan. :)

 
Gun

Gun

15 april 2010 11:21

Min son heter Johan och är bjuden på en resa till Egypten. Men det är ju inte riktigt samma sak...hmm. Du tackade väl ja?? ;) Välj Malaysia, det är helt enormt underbart!

http://horni.blogg.se

 
Ellis

Ellis

15 april 2010 11:28

DU FÅR KÖRA SNOPPFÖRSTORING på adam eva kliniken som Kissie går till! Och byta namn till Stefan!! :D:D:D

sv: MEN INTE SKALL DU SKRÄMMA MINI FRÅN MIG, eller jo de bra, vill ha en lydig pojke när han vuxit klart! :D

Alex är snäppet blondare än mig hahaha.

http://ellisu.blogg.se

 
Ama de casa

Ama de casa

15 april 2010 11:45

Perfekt! Den krockar ju inte med din andra resa, förlåt, dina andra resor heller :-)
Kram

http://amacasa.wordpress.com

 
Ingen bild

ramona

15 april 2010 12:54

hmm visst väl att det var lite manligt stuk i dej...

;)

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

15 april 2010 14:14

JANNE: Gulle dej! Nu gjorde du min dag ;) Jag anar oråd, tror det är någon som hamnade fel med flit...ska ringa numret skyddat om några dagar.

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

 
Diana

Diana

15 april 2010 15:35

Hoppa på erbjudandet! Du funderade ju på att göra dig av med sambon... Här får du resesällskap och han kan kanske grilla!

http://www.decdia.blogg.se

 
Jenfan75

Jenfan75

16 april 2010 15:39

Vilken inbjudan.. inte säger man nej till Thailand=)och inte Malasia heller..

http://jenfan75.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards