dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 12 april 2010

God Morgon Solstrålar!

Av dansbandsfrun - 12 april 2010 08:13

Nu kör vi igen... Jag ska bara dricka en flarra absolut till frukost så är jag "BACK ON TRACK"... (tydligen)

 

  

 

Jag orkar inte sova längre nu så....

 

  

 

vi ses senare!   

 
 
camilla

camilla

12 april 2010 08:41

Oj,då....
Skål då! ;)
Men tror du inte att värken hamnar i huvudet då? ;)
Ha en bra dag och kram på dig!

http://www.cammo69.blogspot.com

 
Ama de casa

Ama de casa

12 april 2010 10:25

Men det var ju goda nyheter :-)
Gomorron min sköna!

http://amacasa.wordpress.com

 
Gun

Gun

12 april 2010 10:47

Men åh vad bra! Vi har två såna i skåpet..
Det är även så att de flesta som blir utbrända är nykterister, enligt mycket tillförlitliga källor (Aftonbladet). Alkohol är rena undermedlet!:D

http://horni.blogg.se

 
Diana

Diana

12 april 2010 13:13

efter en flaska vodka är du för full för att bry dig om du har ont eller ej... :)
Skoj att ha dig tillbaka, du är saknad!

http://www.decdia.blogg.se

 
Em

Em

12 april 2010 14:26

Det är inte bra med en hel flaska alldeles själv! Nästa gång får du säga ifrån så jag kan komma och ta hälften!! ;) Jag är väldigt nyfiken på hur du mår? Du skall inte vara rädd för att blogga om det om du känner för det. Vi som gillar dig, gillar dig även när du inte mår bra, tveka aldrig på det!!! KRAM

http://egoinasmamma.nu

 
Ellis

Ellis

12 april 2010 18:38

Sova i längden blir trist då man måste bli av me springet i benen.

Hoppas du mår bra!!!!

Haha jag designade hans nylle och inte kan man skriva ut han heller!!! :( Blir ju jätte ledsen i ögat. Du får mata Mini så han ser ut som han när han blir stor!

http://ellisu.blogg.se

 
charlotte

charlotte

12 april 2010 23:11

den hade jag med en gång o ställde in en burk med alkocider det kanske var en fjärdedel kvar. dagen därpå stod den på diskbänken. filip sa jag har du druckit upp cidern. ja sa han. jamen det var alkohol i sa jag. det gör inget du har ju själv en lapp på bloggen där det står att man blir frisk av sprit.. haha ja vad säger man!?
sv: samåka it is then.. det har jag inte tänkt på faktiskt..

http://kloppan.wordpress.com

 
Ingen bild

Lena

13 april 2010 09:40

Tack för du delar med dig av allt!
Du är helt underbar!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards