dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

Är ni redo för ÄNNU fler bilder?

Av dansbandsfrun - 22 februari 2010 11:12

  

Några poolbilder. Fanns 4 på hotellområdet.

     


     

Här plockas det snäckor i solnedgången. (ja, jag ska koka dom denna gång, så vi slipper slänga dom) ;)


  


Vet faktiskt inte hur mycket pengar "vissa" gjorde av med på dessa maskiner eller "åkturer"...

  


Vår hotellfoajè


  

Här kunde musikaliska människor sätta sig i foajèn och spela en truddelutt... folk samlades och njöt...

  

 
 
Karin

Karin

22 februari 2010 12:04

För det första: Vilka härliga bilder! Ser ut som ni haft det bra. För det andra: Har ni obegränsat med pengar? Ni reser ju titt som tätt, hit o dit :) Inte för att jag inte unnar er det, men.... ;) Låter jag bitter o avundsjuk? OK då, lite kanske... haha ;) Nävars, jag var bara tvungen o fråga.
Puss på dig o välkommen hem!

http://karinsgrubblerier.blogspot.com

 
Ingen bild

jocka

22 februari 2010 13:08

välkommen hem.....det blev inget fjällen för oss pga vädret(skulle följt med er istället)kram

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

22 februari 2010 15:09

Kakan: ja det var jättebra förutom att det var gott om dåligt väder ;) men det gäller att fokusera på det bra... och JA vi har obegränsad ekonomi.
Det är vi och kungen i Dubai ;) Nejdå, vi är bara superproffs på att prioritera i livet. Och vi ÄLSKAR att resa (mest jag) hihihi

Jocka: MEN, jaaaaaaaaaaaa där ser ni. Du måste lära dig att lyssna på mig ;)
Frågan är om du o jag ska åka till Rhodos i april nu?
puss

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

 
Janne Robin Hood

Janne Robin Hood

22 februari 2010 15:12

Hej där,
Hooden åter - jag som älskar bilder och på sol, vem kan annat än njuta ;) Förtår du/ni längtar åter som vädret är nu också ;) Så, du kan bli på pickalurven? Gammalt, kul ord :) Mysiga bilder, kul *lista* du svarade på nedtill, gillar också listor :) Kram, Janne Hood ;)

http://www.metrobloggen.se/utrop

 
Em

Em

22 februari 2010 16:09

Åh vad SÖT Mini är! Och du! Och mannen! :D Läcker foaje, lite annorlunda?

http://egoinasmamma.nu

 
lilla My

lilla My

22 februari 2010 16:22

Underbart nu längtar man verkligen efter värmen och en drink i sin hand ( och bli på pickalurven) hihi.Kram

http://www.metrobloggen.se/miumiu

 
Diana

Diana

22 februari 2010 16:40

Du träffade inte Kissie på din semester? (har ingen aning om var hon är, bara att hon är utomlands) Det hade ju varit såååå coolt men en fanbild på er två. ;)

Sv: Varför ska man vara så självkritisk? Om "alla andra" säger att den är fin, varför tror man inte på det då? Nejdå, de säger det bara för att vara snälla... Suck

http://www.decdia.blogg.se

 
camilla

camilla

22 februari 2010 17:51

Välkommen hem!
Vilka fantastiska bilder.
Känns skönt att titta på dom, i denna kyla.
Ni ser ut att ha haft det kanoooon bra.
Men som sagt...välkommen hem till verkligheten.
Kram på dig!

http://cammo69.blogspot.com

 
Vicke

Vicke

22 februari 2010 19:01

härliga bilder som får mig att längta efter sommaren

http://www.metrobloggen.se/animeringar

 
Jenfan75

Jenfan75

23 februari 2010 12:16

men vad härligt det såg ut.. Vart har ni varit nu?? måste nog titta in här lite oftare=)

http://jenfan75.wordpress.com

 
diana

diana

24 februari 2010 16:56

Jag är bara lite avis. Lite...pyttelite... ;)

http://www.metrobloggen.se/diana

 
AnneliH

AnneliH

25 februari 2010 17:48

Härliga bilder!
Jo, vi brukar åka på våren, de senaste åren har det blivit runt påsk...så även i år. Vi försöker alltid att "se oss omkring" runt ön. Att åka upp i bergen på serpentinvägarna är det häftigaste vi har gjort. Förra året tog vi en tripp till Las Palmas, det kommer vi göra i år också för lite shopping.
Vi har varit på Gran Canaria i februari ett år och då får man räkna med att det regnar en skvätt. Men när vi har varit i april har vi inte haft regn mer än någon skur.
Vi har inte besökt någon av de andra öarna utan håller oss till GranCanaria för vi tycker att det verkar vara mest solsäkrast på den sydliga delen runt Playa del Ingles och bortåt Puerto Rico.
Ett besök i Svenska Kyrkan i San Agustin är inbokat varje år för en fika med svenskt kaffe och våfflor (eftersom vi gifte oss där -03).
I år bor vi "som vanligt" på favvostället Los Arcos där vi ska träffa 4 par till från olika delar av Sverige = vår mötesplats 1 gång/år. Det ska bli så härligt. Guuu som jag längtar!
Ni verkar ha haft det härligt på Er semester. Det är skönt att bara komma bort till lite sol och bad. Att vädret inte gör som vi vill det rår vi ju inte på...tyvärr.
Oj...vad långt det här blev!
Ha en bra kväll!

http://www.shaggkvist.se/canaryuser

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards