dansbandsfrun

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av dansbandsfrun - 13 februari 2010 20:41

Jag gillar Andreas Johnsson och Pauline än så länge.


Mini ÄLSKADE Highlights    Har aldrig sett honom dansa så!!



Jamen.........då vet ni det då...........

Av dansbandsfrun - 13 februari 2010 18:29

Sambon spelar i uddevalla, väntas hem i morgonbitti innan vi ska dra precis... och tanken är att jag ska ha allt klart då.


En sak som vi kanske inte tänkt på, är att vår son är 3....


Om jag säger "gör så" så gör han SJÄLVKLART tvärtom...

Plötsligt var han försvunnen...


     

Av dansbandsfrun - 13 februari 2010 12:15

Nu är i alla fall "Mini" och jag redo för Playan och årets första dopp...


  

Av dansbandsfrun - 13 februari 2010 02:43

Jaha, här ligger jag och inte sover...

 

Det knakade på nervåningen för exakt 2 timmar och 38 minuter sedan. Mitt hjärta rusar fortfarande som en brunstig hingst i galopp...

 

Om det kommer upp en yxman och lyckas få upp barngrindarna, så antar jag att jag vill att min bästa väninna A-L ska ha mina snyggaste kläder....

 

och allt annat får min familj...

 

Har jag sagt att vi bor i ett hus med 3 våningar?

 

                                      *

 

Nehe, men guud så häftigt DET var när vi skulle köpa hus då.... Kunde man kanske ha tänkt på yxmördare då?

 

                                       *

 

NÄÄÄÄÄ.... bara man får ett hus med triljoner trappor i så är lilla frun nöjd ja... hmpf...

 

                                       *

 

Jodå...Här ligger jag på översta våningen och väntar (TACK gode Gud) på min speleman som kommer om ca 20 min från Nyköping.

Jag är jättesugen på ett glas juice men inte fan törs jag gå ner... Köket ligger på våning 2....

 

                                               *

 

Ibland när jag är rädd, så tar jag nåt i handen (typ en grov galge) och så ropar jag lite halvhögt "HÄR KOMMER JAG OCH TIO TILL"

.............och då borde nog de flesta inbrottstjuvar bli lite skrajsna?

 

                                         *

 

Men seriöst, det är mkt inbrott i Stan här och tänk om jag SKULLE gå ner och MÖTA en människa med rånarluva o verktyg?

Och jag endast iförd .......eh....(tänk nu snabbt,  många karlar som läser detta) satin-negligé...

 

                                                 *

 

-"jamen hej, är DU här?" "hittar du det du söker, eller kan jag hjälpa till?"

-"Silvret har du där och konsten i salongen"

 

                                         *

 

Jag tror både han och jag skulle dö....jag av chock o han av skräck   

 

NU kommer min sambo HEJ DÅ!!!!!!!!!!! I will surviiiiiiiive"!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards