dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 27 januari 2010

I En Annan Del Av Köping!

Av dansbandsfrun - 27 januari 2010 21:35

Det är väl HEELT otroligt vilka goa människor dom har hittat och gjort ett tv-program om.  

 

Vilket FEELGOOD-Team dom är!

 

En stor eloge till producenterna som verkligen fångar Linda, Tobbe, Micke och Mats personligheter på ett underbart sätt. Så att HELA Sverige har tagit dom till sina hjärtan.

 

Och jag måste erkänna att jag är lite hemligt förtjust i Tobbe...    

 

Är jag ensam om detta?

 

bilder lånade på google.com

 
 
Ellis

Ellis

27 januari 2010 23:29

haha har aldrig sett men min drömkille (simon stålros från robinson) han gillar tobbe också såg jag i hans blogg :D

http://ellisu.blogg.se

 
Susanne

Susanne

27 januari 2010 23:34

Hej vännen! Mitt flyttlass har oxå gott idag :-) kom gärna förbi och säg hej. bondesusanne.se // Kram & lycka till!

http://bondesusanne.se

 
camilla

camilla

28 januari 2010 06:56

Jag ser tyvärr inte på det programmet.
Jag har sett en snutt nu och då och det lilla jag sett vet jag att dom är hur gulliga som helst.
Men jag har ingen favorit.
Ang. skorna....
Ska sanningen fram så var mina 38:or också för stora men jag tänkte att man kunde lägga i en sula.
För dom låg ju bara där och bönade att få följa med mig hem.
Så....
Vad skulle jag göra ;)?
Ha det bra och kram på dig!

http://cammo69.blogspot.com

 
camilla

camilla

28 januari 2010 09:08

ÅK OCH KÖP SKORNA...
DOM ROPAR JU PÅ DIG!!!!!!
Kram på dig!

http://cammo69.blogspot.com

 
AM

AM

28 januari 2010 09:10

Du har så fint här inne, riktigt trevligt. jag ska gå riktig husesyn nu. Tobbe är min hemlige kärlek, visst är han underbar?
Ha en härlig dag idag sötnos, nu snokar jag runt lite. //Puss
Ps. Flyttgröten puttrar på spisen

http://www.metrobloggen.se/radiopraterskan

 
Kison

Kison

28 januari 2010 11:12

Ahh visst är dom helt underbara!

http://sandmellantarna.com

 
Janne Robin Hood

Janne Robin Hood

28 januari 2010 11:53

Hejsan Flyttfrun ;)
Jag sprang hit en timma ca efter du skrivit, så nu har du en egen - bloggplats :)
Trivsam, fin plats, men en blogg är mest den som skriver orden, som du ;)
Bra sak att notera bra saker som sker, då kan man se att även i sämre dagar så finns det ett ljus och/eller att allt vänder. Jag gjorde så förr, numer tänker jag på allt bra och det mindre bra försöker jag matcha så dagen blir så bra den kan.
Om Köping ja, den är bra på två vis tycker jag. Den tar bort en del fördomar, folk är ofta antingen rädda för dem eller ser ned på dem. Denna serien visar ju att de är vanliga, i stort, med samma känslor som vi. Nu finns det ju sämre och därute i samhållet är tyvärr ännu det en tråkig sits. Jag bor intill ett liknande boende, fast de har hjälp alla, men jag är öppen och ser alla med samma värde (ja, inte Reinfeldt då ;)
Jag gillar Tobbe, hans åkta svordomar, hans "finns det nåt kaffe" kan man inte annat än gilla och att han är lite småtuff, men med sin pappa blir han så rar. Favoriten är nog alla, men ok, Linda som är så glad, positiv och go´. Men alla gör programmet som jag tycker är värd fem av fem guldstjärnor - i sin genre.
Hoppas du får sol idag, vi hoppas vår värk är skonsam och ser ut där solen skiner (här - nu iaf :) Kraam raring, Hooden (ska uppdatera din url).

http://www.metrobloggen.se/utrop

 
charlotte

charlotte

28 januari 2010 23:51

jag älskar tobbe också så jag antar att vi får göra upp..

http://kloppan.wordpress.com

 
annami

annami

29 januari 2010 23:19

Ja, Tobbe är ju lite charmant mellan alla svordomarna...

http://www.metrobloggen.se/annami

 
Rille

Rille

30 januari 2010 15:31

Jag gillar programmet, Tobbe är helkul, jag skrattar väldigt mycket när jag ser på det..:)Ha det gott

http://www.metrobloggen.se/uskrille

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards