dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 27 januari 2010

DUMMA REA!

Av dansbandsfrun - 27 januari 2010 19:49

Det är kallt... Jag har ett "skov" i mina leder...Jag har svårt att gå...Det gör ont så, nu nog om det.

 

Vad vore väl då knasigare än att dra ner till stan för att se om det fanns några fynd? Inget......

 

Nä.....

 

Konstaterade ganska snabbt att jag var för tjock för alla skitfula kläder, så jag köpte 3 chokladbitar för 20:- och åkte hem...

 

Nu kan jag inte röra mig alls, så jag måste in i drogernas dimma en stund så får vi ses senare...

 

Rolig dag? Nope...... Men i morgon kommer säkert en dag till och då är den nog bättre förhoppningsvis   

 

 

 
 
Diana

Diana

27 januari 2010 20:22

Usch, tråkigt att du är stel i lederna. Haha, du gav dig ut för att shoppa? Galning! Här sitter jag och försöker slippa gå till jobb med motiveringen att de hänvisar folk till att stanna hemma så sticker du ut på en nöjestur? :)

Sv: Tack så mycket! Jag har hela tiden varit insatt i min sjukdom, men att ha kraften att göra något åt den är något helt annat. Har sett dina fina kommentarer både i min egen blogg och andras och jag tackar dig jätte mycket!

http://www.decdia.blogg.se

 
Carina

Carina

27 januari 2010 21:00

Gulle dig vad jobbigt!! Stackare!!
Vad tråkigt att kannan var trasig :(
Hoppas din dag blir bättre i morgon!
Kram

http://cinacarina.blogspot.com

 
Em

Em

27 januari 2010 21:07

Men så får det ju inte vara! :( Jag vet inte vad jag skall säga, men hoppas du snart mår bättre!! KRAM

http://egoinasmamma.nu

 
Mia systeryster

Mia systeryster

27 januari 2010 21:28

Usch, stackars dig, hoppas i morgon blir bättre=D Måste säga att du fått det fint här inne ocg jädrans vilken bra förklädnad du hittat=D Nästan så jag kopierar den när jag försöker smyga mig förbi min tysta granne, som alltid envisas med att följa med mig o hundarna på promenad=D hahaha.Kram

http://www.systerystersdagbok.blogg.se

 
Cim

Cim

27 januari 2010 21:47

Oj det där lät inget kul!!!

Det där med godis känner jag igen, har smällt i mig två rader Marabou mjölkchoklad (200 gr kaka) och 4 bitar av en Centerrulle... Fan vad gott det var, till ett glas vin, lillördag som det är och helt ledig imorrn...
Ha en underbar kväll...

Kramisar

http://www.icamamman.bloggplatsen.se

 
Gun

Gun

27 januari 2010 22:07

Usch vad jobbigt! Hoppas du snart mår bättre. Inte kul alls att ha ont. Kram

http://horni.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards