dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 27 januari 2010

Porrklubb i mina kvarter?

Av dansbandsfrun - 27 januari 2010 10:14

Ja... jag är rädd att det idkas kriminella aktiviteter i vårt kvarter här...

 

  

 

Varför skulle annars ett grannhus ha en porrig kulört ljusslinga runt sin ytterdörr...fortfarande? Hallå, detta är ett "fint område" ...

 

(Min sambo gör slut med mig om jag går ut och fotar detta så ni får helt enkelt lita på mitt ord.)

 

Men jag tänkte, om jag klär ut mig lite diskret så kan jag smyga bort till huset och se om jag kan se in i "köket" (som säkert är en fängelsehåla med handbojjor)

 

nej, det här är helt klart "ett fall" för Dansbandsfrun a la Skåttland jarrd.

 

  

jag återkommer med färska rapporter senare...  

 

 

 

 

 
 
Ingen bild

Janne

27 januari 2010 11:45

HAHAHA! Knäppgök! Det var ju en riktigt diskret outfit du hittat. Alla kommer tro att Pippi är ute på vift så du kan känna dig säker. Lova att du ger mig adressen till hemmet du eventuellt kommer hamna så hälsar jag på, om du får ta emot besök vill säga. ;D

Ser fram emot framtida äventyr med Skåttland jarrds-dansbandsfrun. :)

 
camilla

camilla

27 januari 2010 11:57

Ingen kommer att se att det är du.
Go Girl!
Ha det bra och kram på dig!

http://cammo69.blogspot.com

 
Diana

Diana

27 januari 2010 14:26

Något mystiskt måste ju helt klart föregå där!

Sv: Tsss, tycker du att vi Skåningar gnäller över lite snö... Har du missat att de går ut med varningar för att ge sig ut? Men jag offrade liv och lem för att gå på utbildning! :)

http://www.decdia.blogg.se

 
Marina

Marina

27 januari 2010 14:31

Spännande uppdrag. Det är kul att göra lite knasiga saker.
Mitt är slutfört..
Ha en bra dag.

http://www.gallerigavelin.blogg.se

 
Ama de casa

Ama de casa

27 januari 2010 15:16

Hahahaha - du är galen :-)
Kram

http://amacasa.wordpress.com

 
AM

AM

27 januari 2010 15:41

Men mitt hjärta.. flyttar du?
Varför det?
Har inte kunnat komma in igen på din blogg på ett par dagar. Har jag missat nåt. //Kram o Puss

http://www.metrobloggen.se/radiopraterskan

 
Em

Em

27 januari 2010 16:24

Oj, vilken läcker färg på håret! Hahahahahahaha! Jag tror du väcker mer uppsikt om du går ut så där och fotar, och grannarna fattar väl att den enda som kan göra så där är du??
// Till Mini: "Se upp för trappan!!" " Vilken trapp-pp-ppp-ppp.."

http://egoinasmamma.nu

 
Carina

Carina

27 januari 2010 17:51

Hahaha, ja men det där var väl en himla bra förklädnad. Jätte diskret!!!
Tok Fia! :)
Kram

http://cinacarina.blogspot.com

 
Miruschka

Miruschka

27 januari 2010 18:50

Jättefin blogg du fixat, hoppas den fungerar bättre än den förra!
Sv: nej, jag samlar inte på den servisen, har en tallrik sedan tidigare. Tycker den är fin, använder den som prydnad bara.
Lycka till med spionerandet, tror ingen ser att det är du som är i farten! Kram i snöstormen!

http://miruschkas.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards