dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 26 januari 2010

PARADISE HOTEL och lite socker...

Av dansbandsfrun - 26 januari 2010 21:58

Ok, jag erkänner...

 

Jag bakade ..... och herregud vilka kakor...rena Paradiset...


    

 


  


 
 
Cim

Cim

26 januari 2010 22:23

Hej hej,
Vad roligt att hitta en kul blogg, fin design du har... Ja jag gillar också att man kan använda en massa smileysar, det gjorde min bloggflytt också värdefull... Hade en på blogg.se förut, men kände mig färdig med den, den var inte jag längre och jag bloggade inte med glädje... Hoppas du tittar in till mig, välkommen!!
God natt...

Icamamman

Ps. Bor bara någon mjil från Örebro där tydligen din karl spelar ikväll... Kollade Brunnsparkens dansprogram, kanske spelar han i Mats Bergmans??? ;-)

http://www.icamamman.bloggplatsen.se

 
Cim

Cim

26 januari 2010 22:24

Godkväll,
roligt att hitta en kul blogg, återkommer det lovar jag. Bor bara någon mil från Örebro, så jag tippar på att din karl spelar i Mats Bergmans...??


GODNATT o SOV GOTT...

Kram

http://www.icamamman.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Janne

26 januari 2010 23:00

Rosa! Du har en rosa bakgrund!

Jaja, jag kan ju inte få allt, får väl nöja mig med att läsa dina roliga texter, se dina lockande bakverk (hmmm, lät det snuskigt eller var det bara jag?) på bild och se en söt Dansbandsfru på bild! ;D

Mysigt med en liten smiley när jag skrev in koden rätt. :)

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

26 januari 2010 23:25

Ja, Janne... Jag tänkte vara lite romantisk och "blommig" i min annars så hippa, coola och enormt tuffa framtoning... Därför får du stå ut med min lite pubertala blogg-bakgrund ;) MEN ack va det ska skapas härinne, under min väna yta döljer sig en TIGRINNA som ska visa vart skåpet ska stå! Ho ho ho!!
Häng med om du törs ;) kram

ps: Du får kolla min(a) bak när du vill ;)

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

 
Diana

Diana

26 januari 2010 23:33

Sv: Kanske bäst att du gjorde så, jag visste inte riktigt hur jag skulle skriva det. ;) Men du är absolut helt rätt ute, jag är mitt i maten jag. Haha!

http://www.decdia.blogg.se

 
a home far away

a home far away

27 januari 2010 05:06

Wow vilken fin blogg du har, ska genast kika lite extra på den!

Ha en toppenfin dag!
Kram Gunilla i Singapore

http://www.vitaanglar.blogspot.com

 
Stattinskan

Stattinskan

27 januari 2010 05:36

... så det är här du håller hus din buse :-) Gomorron :-)

http://metrobloggen.se/stattin

 
camilla

camilla

27 januari 2010 08:12

Mums!
Baka på du..
Bara inte bloggen blir lidande ;)
Ha det bra och kram på dig!

http://cammo69.blogspot.com

 
Ingen bild

Janne

27 januari 2010 11:47

Jag gillar tuffa tigrinnor som visar var skåpet ska stå så mig blir du inte av med så lätt. ;)

Ser fram emot fler bakbilder! ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards