dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 26 januari 2010

Jag tänker på min figur!

Av dansbandsfrun - 26 januari 2010 19:14

...jag vill bara klargöra en sak....


vi bakar INTE havreflarn med chokladsmörkräm nu.   


För det skulle ju betyda att jag inte gör annat än att baka, och ursäkta men jag HAR ju faktiskt ett liv   


.......................och en blogg................  






 
 
Em

Em

26 januari 2010 19:53

Har du tagit bort den där plingen som kommer efter att jag har kommenterat? Där jag måste klicka ännu en gång på en ruta där det står "OK"? Inte för att det spelar någon roll, för jag kommer tillbaks oavsett, jag skall nämligen kolla hur baket blev! ;D

http://egoinasmamma.nu

 
Em

Em

26 januari 2010 20:20

Du tapetserar om rätt ofta.. Jag gillar den du har nu, både färg och blommor, snyggt! Det jag menade: Om du INTE är inloggad på din blogg, om du låtsas vara någon HELT annan på din dator. Om du vill kan du låtsas att du är mig (helt okej!! ;D). Sen går du in på din blogg för att läsa ett inlägg och så skriver du en kommentar och sen klickar du på "skicka kommentar". DÅ förstår du, DÅ kommer det upp en ruta som det är bra om INTE kommer upp, för det är en sån "jisses-vad-irriterande-detta-är"-ruta och DEN kan vi inte ha!!! Men som sagt, vad gör jag inte för dig!! Hahahaha!!

http://egoinasmamma.nu

 
Diana

Diana

26 januari 2010 20:20

Tada, jag har hittat hit nu! Glöm inte att ändra länkningen sen när du skriver inlägg. Du hittar verkligen bloggportaler som jag aldrig hört talas om, man undrar lite hur många som finns där ute.

Sv: Så du blev rynkig efter knatten... Shit, hur kommer jag se ut den dagen det händer?

http://www.decdia.blogg.se

 
Diana

Diana

26 januari 2010 21:03

Vilken tur att du inte gör havreflarn med chokladsmörkräm för då hade du nog varit tvungen att skicka hem några till mig!

http://www.decdia.blogg.se

 
Gun

Gun

26 januari 2010 23:45

Det där såg lite VÄL gott ut! Vad du bakar och står i:)

http://horni.blogg.se

 
den galna mamman

den galna mamman

27 januari 2010 01:09

Hej. Jag har någonting till dig på min blogg! Kram

http://crazy.myshowroom.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards