dansbandsfrun

Alla inlägg den 23 februari 2010

Av dansbandsfrun - 23 februari 2010 19:57

nu har min sambo fått mig att dricka blåbärssoppa


och gett mig en pannkaka....


hoppas det får stanna nu.


Tack för era kommentarer, jag lovar att ta tag i dom i morgon om jag är pigg!


love

Av dansbandsfrun - 23 februari 2010 17:13

som en kalv (spyr dom?)....... ja, jag skojar inte.


ibland kommer det perioder (eftersom jag tål mina värktabletter dåligt) då jag helt enkelt får "vinterkräksjukan" . Min mage säger ifrån...


fast utan smittorisken som tur e...


jag ska försöka med lite nyponsoppa nu.


hörs sen.


förresten, OM solen visar sig MÅSTE ni va noga med att smörja in er!!!

 

 

 

 

 

  

Av dansbandsfrun - 23 februari 2010 09:30

Jag har någon slags träningsvärk i kroppen...


sambon tror att det är för att vi promenerade mycket på Teneriffa...


Nej, jag har kommit på det; Det är min kropp som håller på att "töjja ut sig" av de nya kilona...Inte konstigt att det "kliar o drar"


Fan ta alla sötsaker!!


  

Ovido - Quiz & Flashcards