dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 8 maj 2012

Äh, nu jäklar kör vi igång igen!!!

Av dansbandsfrun - 8 maj 2012 14:02

I´m back   


Eftersom jag MÅSTE få utlopp för alla mina funderingar och djupa tankar här i livet så behöver jag blogga igen.


Jag kände inatt att jag funderade på en viss, speciell sak...

Jag såg nämligen att det numera finns en hårborste med spegel på handtaget. WOW!!


eh..........men.........


då är min fråga, måste man inte borsta snabbt utav bara fan om man ska hinna SPEGLA SIG OCKSÅ???


Äsch...jag vet inte?   




 

 
 
Ingen bild

Wenche Lind

8 maj 2012 14:20

ÅÅÅÅHHHH vad Underbart!! Som jag har längtat efter detta !!! Blir sååå glad att du börjar blogga igen min Kära vän <3
Nu kommer jag få solsken i mitt liv igen !!

TACK vännen för ditt underbara beslut ;)

Solga Hälsningar till dig från mig <3

dansbandsfrun

8 maj 2012 14:51

hahhaaha va go du är!!!
ja jisses, va jag själv har längtat kände jag nu!! ;) ;)
kör lugnt i helgen nu goding! kram

 
camilla

camilla

8 maj 2012 15:23

Välkommen tillbaka till bloggvärden. Du är sååååå välkommen tillbaka!
Kram!

http://cammo69.blogspot.com

dansbandsfrun

8 maj 2012 17:49

Tackar tackar fröken svikers (muttrar...vad hade vi för inställning till motion???) va? va? va?
(Nu e det ju bara JAG kvar som sitter på röva...)
kram o tack! ;)

 
Monica

Monica

8 maj 2012 15:23

Jag la in växeln och rusande in här när jag läste vad det stod på facebook...kul att du börjat blogga här igen.

kram på dej!

http://violett.bloggplatsen.se

dansbandsfrun

8 maj 2012 17:48

haha ja det förstår jag, det var ju en chocknyhet ;) tack, snälla!
ha en fin dag o Kram

 
Lisa Persson

Lisa Persson

8 maj 2012 15:23

Fan vad bra.. då kör jag igång igen.. tappade lusten när du slutade...
Jippi jipp nu är vi på G igen..kram kram Lyckliga Lisa i Vikarbyn...

http://unikajag.se

dansbandsfrun

8 maj 2012 17:47

Hahaha jamen då kör vi nu!!
"tillsammans kan vi ERÖVA världen" *asg*

kram

 
Marie

Marie

8 maj 2012 15:54

Men det var väl banne mig på tiden, ÄNTLIGEN som en viss herr Fylking brukar säga!!
Välkommen tillbaka:)
Kram♥

http://miruschkas.blogspot.com

dansbandsfrun

8 maj 2012 17:45

Tusen tack rara Marie!!
Ps: pga dig kom jag på mig själv igår på Clas Ohlson me o stå o glo på bungy-pump-stavarna eller vad de heter...är suuugen ;) Grrrr....

kram

 
Neta

Neta

8 maj 2012 16:27

Haha du är ju som du är, här tror man det är "nåt djupt" och rusar in.... :P

http://netaave2.bloggplatsen.se

dansbandsfrun

8 maj 2012 17:44

Men....nu förstår jag inte?
Var inte det inlägget djupt?
*sårad*

;) ;) ;)

 
Gun

Gun

8 maj 2012 19:05

Åhhh vad roligt, välkommen tillbaka med dina djupa funderingar. :D

http://horni.blogg.se

dansbandsfrun

8 maj 2012 19:35

Heeeeeeeeeej!! va länge sen!!
tack snälla...ja...man får ju försöka dela med sig av sin visdom o sitt djup ;)

 
Katta

Katta

9 maj 2012 09:18

Kul att du är tillbaka! =) Me like!
Kram från Katta

http://daybyday.bloggsida.se

dansbandsfrun

9 maj 2012 12:37

Tackar! aha, en ny bloggadress?
måste kolla Kramar

 
Ama de casa

Ama de casa

9 maj 2012 18:46

Men vad kul att du är tillbaka här igen!
Kram på dig :-)

http://amacasa.wordpress.com

dansbandsfrun

9 maj 2012 18:56

Tack som tusan o kram tebaks!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards