dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 1 november 2011

Igår firade vi FARS DAG här!

Av dansbandsfrun - 1 november 2011 11:19

Jaa... i vår familj är vi lite konstiga   


Men vi ses ju nästan aldrig på söndagar och vi kommer va på lite olika ställen de närmaste veckorna så jag bestämde att vi skulle fira FARS DAG igår.


Supermysigt!


Vi fikade och öppnade paket och myste för fullt   


Far fick en kaffemugg med texten "My dad is GREAT" och så blev det en "gemensam" present:

 


Idag vet jag inte riktigt vad som händer, men jag LOVAR att lägga upp fler inlägg senare...


Love




 
 
♥ Carina ♥

♥ Carina ♥

1 november 2011 13:50

Äsch och dubbel äsch!
Nu blir jag ännu surare att vi inte bor grannar. Då kanske jag haft turen att BÅDE bli bjuden på gott kaffe och goda macrones... ;)

http://cinacarina.blogspot.com

dansbandsfrun

1 november 2011 14:19

Hahaha jamen jag LOVAR att du hade det ;)
men om du åker nu kan jag lova att jag har kaffet färdigfixat tills du kommer. Hur lång tid tar det ner hit? Nere på torsdag? ;)
kramar
ps. kaffet är kanongott

 
Diana

Diana

1 november 2011 15:19

Traditioner är till för att brytas är mitt måtto, hehe. Så det är klart att ni kan fira på fel dag.

Sv: Tack, jag vill bara att rätt ska vara rätt... ;)

http://www.decdia.blogg.se

dansbandsfrun

1 november 2011 15:35

jamen exakt! Man är ju bara SÅ cool om man byter dagar...men...hur tycker DU vi ska göra med julafton? Är den helig? jaaa, va? ;)

 
Diana

Diana

1 november 2011 15:59

Sv: Tsss. Julen är inte ett dugg helig för mig! Många år har jag jobbat då... Sen ett år satt mamma och jag och käkade pizza, vi bojkottade allt (förutom julklappar) som hade med julen att göra. Det var en underbar jul!

http://www.decdia.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards