dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2011

Bus eller Godis?

Av dansbandsfrun - 30 oktober 2011 08:35

Förra året hade jag missat att köpa hem godis, så när grannungarna kom o ringde på (utklädda till små monster) så frågade jag om de ville ha "Nutrilett Bars"? För det va det enda "godis" jag hade hemma...

Det ville dom inte...   


I år ville jag vara beredd...

 


Japp, nu var hela kvarterets ungar välkomna!!



Hur många kom tror ni?


*


*


*


*


Svar: 0     



Nej men välkomna då alla minimänniskor i påsk med era skitfula små kycklingbilder o töntiga sjaletter!!!!!  




 
 
Jenfan75

Jenfan75

30 oktober 2011 09:44

Gomorron.. Ja när man inte har nåt hemma så kommer dom. Men när man har nåt hemma så kommer dom inte.. Heller så trodde dom att du bara hade bars hemma=)..
Nej till påsk är nog godiset gammalt=)
Ha en bra dag=)

http://www.jenfan75.blogspot.com

dansbandsfrun

30 oktober 2011 15:33

haha ja dom är nog övertygade om att ¨vi har tomma godishyllor ;)
(if only they knew)
kram

 
Lillan

Lillan

30 oktober 2011 19:34

Det är ju inte förrän i morgon man ska gå ;) så vem vet i morgon kväll kanske monstrena kommer. Annars blandar många i hop det med allhelgona helgen tyvärr :(
Mvh Linda

http://lilldogg.blogg.se

dansbandsfrun

30 oktober 2011 19:59

Näeeee! Du skojar väl? hahaha
jag blir MER än förvirrad nu, alla säger ju att det är helgen innan Alla Helgon för att man inte ska just blanda ihop party med att minnas de som gått bort...

jaja, låt dom små liven komma ;)
(det finns ett par kilo godis kvar)

ha det gott!

 
Lillan

Lillan

30 oktober 2011 23:15

Jo man brukar säga det men det är alltid den sista nov men ska gå. Och precis helgen innan brukar man säga men nu inföll ju den 31 på en mån :P

http://lilldogg.blogg.se

dansbandsfrun

30 oktober 2011 23:20

visst tusan, nu börjar det klarna...du har helt rätt (fast du menar sista oktober va?) ;)

 
diana

diana

31 oktober 2011 19:54

Vad oförskämt av dem att inte dyka upp ;)

http://metrobloggen.se/diana

dansbandsfrun

2 november 2011 19:49

Haha ja,dagens ungar har inget hyffs ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards