dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2011

Halloween-pyssel o bak

Av dansbandsfrun - 27 oktober 2011 23:44

Idag när vi var ute o gick i skogen sambon o jag, hade jag med mig en liten påse för att samla på mig "nåt-att-pyssla-med-grejjer"


Blev bara gula löv och en pepsiburk med 1 kronas pant   


nåja, jag fick ta det jag hade.

 


sen ikväll har jag bakat. (NÄHÄÄ?)


jag använde SARA`S recept på både cupkakes och frosting


Morots-mini-cupcakes med creme cheese frosting



  




 
 
Znogge

Znogge

28 oktober 2011 06:43

Ser att pepsiburken inte kom till användning ;-) Snyggt blev det i alla fall!

http://znogge.wordpress.com

dansbandsfrun

28 oktober 2011 21:06

Nej, för jösse namn den var så ful ;)
(o dessutom vill sonen panta den för att köpa tuggummi i automat) hihihi

 
Diana

Diana

28 oktober 2011 09:00

Men var är Pepsiburken? ;)

http://www.decdia.blogg.se

dansbandsfrun

28 oktober 2011 22:01

Den har jag gjort en gubbe av ;)
*skojar bara*
kram

 
Sara

Sara

28 oktober 2011 17:20

Tjohooo va kul att du bakar mina recept & står i. Nu är frågan ... hur smakade cupcakesen?

Kram Sara

http://www.sarasdelikatesser.blogspot.com

dansbandsfrun

28 oktober 2011 21:07

Jag har blivit mer bak-galen än tidigare o det vill inte säga lite hahaha
Sv: de blev helt underbara!!
kanske får bli macrones i morgon om jag orkar ;)
kram

 
camilla

camilla

29 oktober 2011 09:40

Pantade bort burken? I så fall...vad köpte du för pengen? ;)
Kram!

http://cammo69.blogspot.com

dansbandsfrun

29 oktober 2011 16:22

Oh ja, o sonen fick den o fick 1 spänn och gick DIREKT till tuggummiautomaten o njöt sedan alldeles förskräckligt ;)
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards