dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 17 september 2011

Grilla korv på mina knän?

Av dansbandsfrun - 17 september 2011 03:31



Note to self: Fråga tanten nästa gång som säljer LINIMENT till mig om HUR jag ska använda det....



(här skulle det ha varit en bild från nätet men jag vet inte hur man får tag i bilder längre, går ju inte att "klistra in")


Jorrå....hade lite problem att sova nu för knäna, så jag gick upp och "gnodde in" båda knäna med *ehum* ok, ganska mycket klet.

Jag tänkte "mycke ont - mycke liniment" (hallå, VEM hade inte tänkt det?)   


                                                  
      

                                                  
         *



...följande händer.....


jag kryper ner i sängen igen...


PLÖTSLIGT...    


BRINNER DET I MINA KNÄN!! DET GÖR ONT SOM FAAN!!!!!

 

Mina ben får ett eget liv och far upp o ner! (som John Cleese, när han springer ni vet)

En fruktansvärd värme sprider sig runt hela "knä-regionen" MED OMNEJD och det känns som jag måste ringa brandkåren!


Jag har just nu (klockan 03.39) tvättat (läs gnott) knäna halvt blodiga!

Ussa-valingen...


Jag läste på stiftet nu... "rulla endast ETT lager liniment på det onda/ömma stället"   



sov gott



 
 
Carro

Carro

17 september 2011 09:06

De där med bilderna, jag ska hjälpa dig (haha):
1. sök på google
2. tryck på bilden du skulle vilja ha.
3. höger klicka och tryck "spara som"
4. spara det någonstans där du tycker det är lämpligt
5. använd sedan verktyget i bloggportalen där du ska lägga in bilden..... ;) Haha.

Jag har funderat över att ta hjälp av lite sån medel för mina knän också ibland, fast jag bara känner av svullnad och att det är otäckt i mina knän (har problem med trasiga knän skulle man kunna säga, hehe). Men jag blev på något sätt avskräckt nu.... ;)

Haha och du är så söt! :) De där med hårproblemet och torrschampo låter intressant jag har alltid tänkt att torrschampo kommer göra mitt hår ÄNNU värre, haha. Men som sagt, hör av dig när du provat! ;)

Jag tycker också att det är dags att ses. Skulle va så himla sköj.

Kram

http://Carropiiz.blogg.se

 
Ingen bild

pysseliten

17 september 2011 09:18

stackare ;( hoppas du mår bättre idag när du vaknat . Du nästa vecka ska jag vara veckans blogg .se blogg.se se gissa om jag är nervis kan ju inte skriva ;( Men men det är ju jag får ladda med massa bilder . Kram hoppas vi kan ses snart .på efika

 
krulli

krulli

18 september 2011 01:05

Jaha, den där man ska läsa INNAN man använder dne?

http://krulli.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards