dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

När solen skiner, gör vi likaså...

Av dansbandsfrun - 31 mars 2011 10:22

och vad kan va bättre än att tillbringa dagen i skärgården?

Grillkorv, målarfärg och solglasögon...


Kom igen grabbar, let´s go!!


Ses sen.   

 
 
Sandragee

Sandragee

31 mars 2011 12:16

Låter härligt!! Hoppas ni får en mysig dag! Här i Borås regnar det idag :( Buuu! Kram

http://sandragee.blogg. Se

 
Svorskan

Svorskan

31 mars 2011 17:21

Ni kan omöjligt vara i Sverige? Grilla nu? :D

http://svorskan.se

 
Ama de casa

Ama de casa

31 mars 2011 17:31

Låter som strålande planer :-)

http://amacasa.wordpress.com

 
Ingen bild

pysseliten

31 mars 2011 20:30

ja det var den solen ;( åhh regna som fn när jag cykla hem från jobbet blir knäpp snart på detta skit väder .Vill ha Vår NU !!!
Men njut på landet .Kram

 
Ingen bild

maggan

31 mars 2011 20:40

hej här på öa e de tråkväder men vi ha ju haft det skönt i 2 veck o tack för hälsn fr er kul kul Hasse tackar extra. hoppas vi ses snart 9apr pumpen Jannes vi står bakom huset ja du vet hahah
kram hälsa...

dansbandsfrun

31 mars 2011 20:46

Hej o välkomna hem!! Ja nu har ni väl laddat era batterier va? ;) Jisses va härligt det lät när du skrev.
Det vore helt fantastiskt om jag kunde åka då, ska se vad som händer på barnvaktsfronten ;)
kram

 
Calma

Calma

31 mars 2011 21:21

Hej på dej,
Var ett tagt sen,,själv haft mkt omkring mej/oss,,,lite krämpor här o där,men så e livet,

Härligt ställe,mmstort,det ser mer ut som en åretruntbostad*L*
Ja,tak är det vikigaste på ett hus,är inte det bra kan man strunta i att göra ngt inne,tak först,sas

Härligt ogräs,elelr hur,,kan man leva med

Ha det bäst,kram Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards