dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

House-styling på hög nivå.

Av dansbandsfrun - 29 mars 2011 23:13

Jag lade bara upp en liten del. 5 liters målarfärgbyttor, Lampor o mattor osv fick inte rum i soffan   


 

Jag förstår inte vad det är vi kvinnor har som männen saknar...


Under tiden vi gick i affären gick jag först och "sålde in" alla saker som jag ville att vi skulle köpa.

Varpå min sambo frågade;

- "ja, jo blir säkert snyggt men vart ska vi HA det?" Och

-"behöööver vi det verkligen?"


Men!!


(vid sånna tillfällen brukar jag gå fram till honom o sträcka fram min hand o presentera mig o fråga om vi har träffats tidigare)


HERREGUUD!!!


Man S-K-A-P-A-R väl för herrejösses ett BEHOV för grejjer om det är 50% rea???


suck....  


Är det bara JAG som tänker såhär ang shopping?

Hur är NI???

 
 
Sandragee

Sandragee

29 mars 2011 23:52

Helt rätt! Ibland måste man bara handla för att det är billigt också! Det kan ju liksom vara bra att ha... ;)
Kramar!

http://sandragee.blogg.se

 
Diana

Diana

30 mars 2011 01:01

Jag är som du, men sen låter jag mig påverkas av min käre make och kommer oftast hem med nada. Ska bli spännande att se vad du kommer hitta på med allting.

http://www.decdia.blogg.se

 
Ingen bild

pysseliten

30 mars 2011 06:31

det var ju 50% då blir man ju dö sugen på att shoppa loss . Och det kommer bli så fint så glöm inte att ta före och efterbilder på det du gör .Det är så kul att ha och se :) Nu ska jag dar i väg till jobbet :) Kroppen känns bättre idag tur nog var jag ledig igår efter vurmpan .

 
Lotta

Lotta

30 mars 2011 07:35

Haha, Javisst är det så!
Förstår mig inte på karlar ibland ;-)
kraaam!

http://www.lotenlind.blogg.se

 
Ingen bild

Ing-Marie

30 mars 2011 09:07

Du e tokig men dom där tulpanerna såg fina ut jag vill oxå ha ett gäng.......
Nere hos mej kan jag ju inte ha några dofter direkt... så d skulle bli fiiint :-)

 
Bara Jag

Bara Jag

30 mars 2011 10:10

Ha ha - just så funkar jag också. Jag SKAPAR behov! Tyvärr är det inte sällan som behovet har dött när jag kommer hem och vissa saker blir inte ens urpackade ur förpackningen. Dumt!

http://blogg.rhode.se

 
camilla

camilla

30 mars 2011 11:14

Karlar begriper sig inte på det där med shopping :)
Kram på dig!

http://cammo69.blogspot.com

 
Hillevi

Hillevi

30 mars 2011 21:59

Ehh, jaa, kanske lite... Kan ha varit därför jag kom hem med tre klockor och fyra böcker...

http://namligen.blogg.se

 
diana

diana

31 mars 2011 18:34

Jupp, man måste ju ibland köpa saker för att komma till insikt om hur livsnödvändiga de faktiskt är.

http://www.metrobloggen.se/diana

 
Ellis

Ellis

3 april 2011 01:24

Förlåt. Bli inte arg. Men jag är som din sambo.. Hahahaha

http://ellisu.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards