dansbandsfrun

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av dansbandsfrun - 29 mars 2011 23:13

Jag lade bara upp en liten del. 5 liters målarfärgbyttor, Lampor o mattor osv fick inte rum i soffan   


 

Jag förstår inte vad det är vi kvinnor har som männen saknar...


Under tiden vi gick i affären gick jag först och "sålde in" alla saker som jag ville att vi skulle köpa.

Varpå min sambo frågade;

- "ja, jo blir säkert snyggt men vart ska vi HA det?" Och

-"behöööver vi det verkligen?"


Men!!


(vid sånna tillfällen brukar jag gå fram till honom o sträcka fram min hand o presentera mig o fråga om vi har träffats tidigare)


HERREGUUD!!!


Man S-K-A-P-A-R väl för herrejösses ett BEHOV för grejjer om det är 50% rea???


suck....  


Är det bara JAG som tänker såhär ang shopping?

Hur är NI???

Av dansbandsfrun - 29 mars 2011 20:08

......har blivit RENSADE idag   


Jag är HEEEELT slut, men ÅH va kul det är!


Vi har en hel massa projekt på G, nere på landet.

Tex ska "Mini" få ett eget lekrum så det har inhandlats en del färg...


Här ska målas... både väggar och möbler.


Jag visar er lite mer sen, måste rusa!   


Av dansbandsfrun - 29 mars 2011 11:30

Det gör verkligen inget om det är uselt väder ute...


För jag är så glad!

Jag fick en present igår av en bloggvän.


Svårt att hitta ord...  Jag blir så varm i hjärtat   


Tack finaste och gulligaste Wenche!!!!

 

 


 


SÅ himla vackert!!




Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards