dansbandsfrun

Alla inlägg den 28 mars 2011

Av dansbandsfrun - 28 mars 2011 18:20

Jag trodde man "gjorde allt för den man älskar"

 

Jag menar; det hör man ju ständigt i kärleksfilmer o sånt;


 "jag skulle tagit en kula för dig"

 "jag skulle ta ner månen åt dig"

 "jag skulle gå till världens ände för dig"


osv...


Jag VISSTE att det bara var skitsnack.


Jag frågade min sambo förut om han kunde slicka bort varet i mitt ena öga. (jag har ögoninflammation)

Då såg han smått illamående ut och svarade:


-"nej tack"


Fy fan, för romantiskt bullshit!


från o med nu blir det actionfilmer...




Av dansbandsfrun - 28 mars 2011 12:50

Nu jäklar ska jag bli smal!


Jag läste i en tidning att ägg är superbra då.


Smart som jag är så for jag iväg som ett jihhuu    och inhandlade mig en hel bunke.


 

Man får inte va dum.....


 


mums... 

Ovido - Quiz & Flashcards