dansbandsfrun

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av dansbandsfrun - 23 mars 2011 19:49

även på kvällarna........



Detta kom ur min ugn nu. (kl.19.45)

 

Lycka är att ha egna "landet-rabarber" i frysen när man bestämmer sig för att falla för frestelser.

Av dansbandsfrun - 23 mars 2011 16:24

I miniformat   


Jag har varit hos Bloggerskan PYSSELITEN. Hon är så galet go o trevlig o rolig och det känns som att vi har känt varann hur länge som helst!



Om ni inte har besökt hennes blogg innan så gör det!

Där kan man snacka om bra tips o idéer. Enkla och superbra lösningar på roliga pysselsaker. (gissa vem jag kopierar ofta?)   Hon borde få royalty-pengar..


Idag har vi utbytt ideer om allt möjligt, pyssel, bloggar och utlandsresor som ligger oss båda väldigt varmt om hjärtat.


Och innan vi sade hej, så bestämde vi att LÄNSA loppisarna tillsammans i vår nu efter olika pysselprojekt! GUD VA KUL DET SKA BLI!!


TACK igen för en rolig dag gumman!


(sen RÅKADE jag hamna på Bolagret här i Norrköping som visade sig ha 50% på allt i butiken så efter att jag nästan svimmade så handlade jag en del roliga saker till hemmet....och sen när jag gick ut därifrån var det skyltat till On Off att det var "LAGERRÖJ" så då var det en "magisk kraft" som drog in mig där....och där gjordes en mycket välbehövlig affär i form av en bärbar DVD)


Som jag skrev på facebook idag: "LOVELY DAY"


Japp!!


Av dansbandsfrun - 23 mars 2011 08:45

på roligheter...


Jag ska träffa en supergo person hemma hos henne    

bäst jag gör mig lite fin 


mera om detta sen...



Sen vill jag visa ett litet "påskpyssel" som "Mini" o hans mormor o jag gjorde förra veckan. (skadar aldrig att va ute i tid)   

  

Aaaaaaaaaaaaaw! visst är det gulligt, så säg?

Ovido - Quiz & Flashcards