dansbandsfrun

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av dansbandsfrun - 20 mars 2011 18:26

Vad ljuvligt det är när solen skiner på oss!!!   


Vi började dagen med Amerikanska pannkakor och sen åkte jag iväg med kläder

    


sen målade jag mina canvasramar för andra gången



Sen tog jag mig an några FULA korgar som jag stört mig på i garderoben LÄNGE.

Nu ska de få en liten make over så man kan använda dom.  

           


sen handlade jag ju lite vårblommor igår på PLANTAGEN, o fixade till två "grupper"

 


Den ena får stå ute på trappan. OBSERVERA att pallen skall målas vit....

 


sen kunde vi inte motstå dessa små söta kaktusar!

  


Mina händer betalar nu priset för dagens pysslande men det skiter vi i för det är SÅ kul!!

KRAM

Av dansbandsfrun - 20 mars 2011 11:12

Ni vet ju att jag ÄLSKAR att jäklas med dom i min närhet.


Inatt skulle sambon komma hem från sina spelningar och då ser jag alltid till att det lyser ute och i hallen...


Men igår "glömde" jag hallampan...   


och OJ....... jag "råkade" glömma sonens lilla leksak preciiiiiiiis innanför dörren.

  


Oops...


Undrar hur det gick.... Han "blängde" på mig förut när jag gick upp...  



Ovido - Quiz & Flashcards