dansbandsfrun

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av dansbandsfrun - 2 mars 2011 19:53

Det blev en kanonbra dag vid havet!!!

Helt vindstilla och snön glittrade så vackert...


Men först blev det en Latte och baguette på OK för att piggna till.

  


passade på att läsa min favorittidning gratis...

  


sen kom vi ner till vårt lilla ställe som just nu får en rejäl "make over" tills våren är här.

   


Jag hittade så mkt roliga saker och fick SÅ mkt ny inspiration tills det är dags att börja gjuta i betong. I can`t wait!!!!  



Vi var lite oroliga för att få öroninflammation...

  


Nämen, titta!

Inte utan att man är lite "Hollywood-fru" va?   

  



Stod en stund och njöt av utsikten...

Om några månader är det HELT andra färger här.

    


   


Kvällen avslutades med hämtmat från ett annat ställe där "Tassels" = toffsar är ÄNNU vanligare.

  


Ibland är det gott att leva    

Av dansbandsfrun - 2 mars 2011 09:50

Faktiskt så är det hemskt jobbigt att vara jag just nu...


Min sambo tvingade mig att gå upp tidigt.

Puh... Orkar knappt blogga...ser knappt tangenterna....  


Jag måste följa med till "Landet" fram o tillbaka.


men varför? Undrar jag...


"som sällskap" svarar han....


Ha! Vi får väl se hur det blir med den saken... Jag tar nämligen med mig KUDDEN!!!!

Så-det-så!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards