dansbandsfrun

Alla inlägg under februari 2011

Av dansbandsfrun - 8 februari 2011 13:45

Kan ni förstå varför de små, trasiga chipsen alltid smakar godast?


De som ligger i botten...


Varför är det så?

Av dansbandsfrun - 7 februari 2011 20:36

Sa jag att jag köpte en klocka till sambon på semestern?


Han blev superglad!!


Efter några dagar berättade han att han varit hos en urmakare o satt i batteri men att den tråkigt nog inte funkade....


MEN HERREGUUUD!

Vem vet vad klockfan kostat mig om den skulle va fungerande?

Jag är väl inte gjord av pengar?????




//hälsningar Ivana Trumph........´s   ..............bortglömda kusin......

Av dansbandsfrun - 7 februari 2011 13:58

Här har man klätt upp sig tills sambon skulle komma hem i morse.


Slängt på mig min gamla trasa...

  


och så får man höra att "du sov så skönt" så jag ville inte väcka dig...


"- och förresten verkade du drömma om något märkligt, för du gjorde några konstiga ljud...som att du hade en skållhet korv i munnen"???


MEN JAHA!


som JAG minns, så var jag på Ullared och hade ett sånt där race "fyll-din-vagn-på-5minuter-och-allt-blir-ditt"........?????????????????





Av dansbandsfrun - 6 februari 2011 22:22

.....när människor uppskattar att jag är lite knasig   


så pass mycket att dom tom gör ett helt inlägg om mig.......


tryck HÄR om ni vill se vad jag menar.


(tack Kloppan, du e för go)



Av dansbandsfrun - 6 februari 2011 13:39

Nu har jag bokat in en hotellwekend åt oss.


Helgen kommer bestå av MASSOR med lek och bus.

ÅH va kul jag ska ha!!! 

eh...jag menar ju VI!  

(oops...ibland glömmer jag att vi har ett barn som också vill leka) hahahahaaha   

  


  


  


  


  



foton lånade på:

barnensturistguide.se

arbetarbladet.se

sverigesradio.se

scandichotels.se

Av dansbandsfrun - 6 februari 2011 00:37

 

Mamma, varför guppade du upp och ner på pappas mage igår kväll?
- Jag är tvungen att göra så, annars blir pappas mage jättetjock, guppandet håller honom smal.
- Det kommer inte att fungera!
- Varför inte?
- Barnvakten blåser ju upp honom igen hela tiden

Av dansbandsfrun - 5 februari 2011 19:20

jag har inte tiden att ösa in roliga inlägg här nu...


Herreguuu, semlorna ska fixas, chipsbyttorna diskas o fyllas upp, håret skall vattenkammas, lite lukta gott under armarna...   

FÖR NU JÄKLAR SMÄLLER DET SNART!!!



Melodifestival 2011!!!!!!!!!

 

(vi får väl höras senare för att risa eller rosa)

 

 

förresten, kollar NI?

Av dansbandsfrun - 5 februari 2011 12:13

jag har alltid velat ha mörka, markerade o snygga ögonbryn!


Men mina är förbaskat ljusa och allt verkar sitta mittemellan ögonen istället. "Äsch det är ju en baggis", tänker jag o börjar "ansa" lite (läs; gå lös med pincetten)


slutresultat?

eh...oops...

 


Ok, nu ska jag tänka praktiskt...


Det jag KAN göra är nu att sätta igång "OPERATION ÅTERVÄXT" 


Jag tänkte mig något "LATINO"

  


Ovido - Quiz & Flashcards