dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 28 februari 2011

Jag har en SOVDAG idag...

Av dansbandsfrun - 28 februari 2011 16:23

När jag har ont, så sover jag.


Logiskt va? (man känner inte smärtan lika mycket då)


Plus att jag drömmer en massa trevligheter.

Nyss drömde jag att jag tog min snowracer till en park i skogen och dansade till BLACK JACK.

LOVELY!


nej, nu är det dags igen...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..........
.

 
 
lisa

lisa

28 februari 2011 16:38

Skönhets sömn kallas det för vännen...
Men då skulle du inte sova alls så vacker som du redan är...Blink....
Sov så du blir bra vännen.kram

http://unikajag.se

 
lisa

lisa

28 februari 2011 16:39

Å vilken härlig drömmmmmmmmmmmmm föresten ...
Lisa

http://unikajag.se

 
BEAUTY SECRETS

BEAUTY SECRETS

28 februari 2011 17:58

Vad jobbigt att du har ont vännen!
Kramar från mig!<3<3
Vila ordentligt nu.

http://beautyandsecrets.blogg.se

 
Diana

Diana

28 februari 2011 18:05

Tråkigt att du har ont vännen! Mysko drömmar du har, jag andra drömmar som är betydligt mer trevligt.... ;)

http://www.decdia.blogg.se

 
Ingen bild

Yvonne

28 februari 2011 20:23

Hej!
Det var ett tag sedan jag skrev något till dig.Här i Luleå har vi haft 2 fina dagar med sol och + grader men inte lika härligt som på GC.Tråkigt detta med ont och värk,jag lider ju av samma problem så jag vet.Hoppas att du snart ska krya på dig,själv så mår jag bättre i sol och värme så nu räknar jag dagarna till nästa resa som jag åker på i April.Skickar över en krya på dig KRAM

 
Mia systeryster

Mia systeryster

28 februari 2011 20:47

Dina drömmar verkar ju vara roliga, mina är bara läskiga nu förtiden:( Hoppas din värk går över snart, så jobbigt för dig at ha ont! Finns det ingenting läkarna kan göra?
Kram

http://www.systerystersdagbok.blogg.se

 
Nina

Nina

28 februari 2011 23:20

Ja,samma här. Man blir helt slutkörd av värken ju, och oftast är det bara skönt att få vila/sova! Så sov på du bara, vi behöver våra batterier ju. Fast jag börjar fan undra om mina verkligen är laddningsbara :oS Hoppas dina är det iaf *fniss*

Bamsekramen

http://nina-hansson.blogspot.com

 
Jenfan75

Jenfan75

1 mars 2011 07:22

Snowracer i parken?? och dansa till black Jack??

Bara du inte drömmer mardrömmar=).

http://jenfan75.blogspot.com

dansbandsfrun

1 mars 2011 09:18

Om du visste så rörigt det var ;)

Ps:Jag kan fortfarande inte kommentera hos dig.
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards