dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 25 februari 2011

Men...Hur kan HAN veta???

Av dansbandsfrun - 25 februari 2011 13:29

igår när vi var och handlade höll min sambo upp denna bok och sa:


" -den här skulle passa dig perfekt"


  


Men jaha?

Hur kan HAN känna till "MEG CABOT"???



 
 
Svorskan

Svorskan

25 februari 2011 14:25

Ja, det är en gåta för mig. Inte ens jag känner till henne. :D

Sv: Bordet blir nog vitt efterhand, men nu står vardagsrummet på tur för att bli mer eller mindre färdigställt först. //Jag älskar mattan jag med. Kanske ångrar jag mig om en vecka eller 10 år när man spiller något som inte går att få bort, men den tid den sorg. Jag är trött på att inreda efter förnuftet. Och har jag lyckan att få barnbarn kan jag rulla ihop den, antingen för stunden eller för några år. Barn skall få vara barn och inte få skäll för att de spiller på mormors vita matta. ;)

http://svorskan.se

 
BEAUTY SECRETS Matrix-tävling!

BEAUTY SECRETS Matrix-tävling!

25 februari 2011 15:26

TACK för dina fina ord, dom hjälper!<3<3

Vilka idioter det finns alltså!!
Det är helt otroligt hur man kan skriva sådana kommentarer, jag skulle aldrig kunna göra så!

Önskar jag kunde säga några ord till den som skrev så för mig. Det var bra skrivet vad du skrev.
Någon avundsjuk no-lifer var det nog som skrev så till dig.

Jag ska försöka glömma det. det var inte första elaka kommentar jag har fått. En gång hoppade någon anonym på min man, när jag skrev att vi hade bråkat. ( och jag tror att alla gifta par bråkar någon gång och att det är normalt..)Så nuförtiden skriver jag inte mera om min privatliv.

Ha en underbar fredag vackra!:)

http://beautyandsecrets.blogg.se

 
Diana

Diana

25 februari 2011 16:10

Haha! Din gubbe får inte tinnitus på grund av hög volym på jobbet -han får det där hemma. ;)

http://www.decdia.blogg.se

 
Mia systeryster

Mia systeryster

25 februari 2011 21:01

Hahaha, han syftade på titeln va?

http://www.systerystersdagbok.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards