dansbandsfrun

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av dansbandsfrun - 24 februari 2011 20:33

Kollar på American IDOL på elvan.


och......jag vet inte vad det är med mig, men är inte Steven Tyler bland det hetaste i TV just nu?

(TROTS att han har funnits sen Tyrannysarius Rex gick på gatorna....??)

  

han verkar så hiskeligt rar...  



bild lånad på www.dailypostal.com

Av dansbandsfrun - 24 februari 2011 14:14

Pappan är och fixar med nya plattan idag och "Mini" o jag är hängiga så vi tog en hemmadag med allt vad det innebär.


När vi målar teckningar, ja, då gör vi det ORDENTLIGT!

Inga töntiga A4 här inte....

 


Sen blev vi sockersugna (no shit...det blir väl aldrig vi?)

   


Sen frågade jag sonen om han ville hjälpa till att städa lite och lägga på nya duken osv...

Då svarar den 4 åriga tonåringen:

- "JA, mamma... ELLER INTE"


WHAT!!!????


(här skall göras en grundlig undersökning om VAR han lärt sig det uttrycket)


Hur som helst så fixade JAG iordning i köket med mina nya "polkadot-fynd"

   

Blev jättenöjd (ska bara byta de svarta krukorna i fönstret till vita nu)


Hej hopp! 

Av dansbandsfrun - 24 februari 2011 11:14

Min son:


"- men mamma du har ju bara "råta" på en fot...                

(redaktionen upplyser er om att det ska vara "rosa")


Eh...ja, det är ju det första man tänker på när man ser mina fötter...

  

Det kanske inte var så smart att åka till Ullared... men så länge man har kul så räknas det till LIVSKVALITÈ!

Ovido - Quiz & Flashcards