dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 31 januari 2011

Internet, i love you!

Av dansbandsfrun - 31 januari 2011 17:24

Not....


Jag kommer tillbaka så fort vi ordnat till det.

 
 
Ulrika

Ulrika

31 januari 2011 18:48

Ja schäklar vad det trasslar till sig ibland, det där nätet! Hoppas det reder upp sej snart! Kram!

http://fabulousforty.blogg.se

 
Carina

Carina

31 januari 2011 20:01

Trist med internet som krånglar!
Men vi väntar...den som väntar på något gott...väntar alltid för länge :)
Kramkram

http://cinacarina.blogspot.com

 
Bara Jag

Bara Jag

31 januari 2011 22:40

Internet kan ibland vara ungefär lika populärt som SJ...

http://blogg.rhode.se

 
Sandragee

Sandragee

1 februari 2011 11:27

Nu får de faktiskt ta och rappa på och fixa ditt internet! Vi väntar och längtar! Är ju tråkigt utan dina blogginlägg :(
Kram!

http://sandragee.blogg.se

 
Calma

Calma

1 februari 2011 18:46

Hej där
Åhh,vad trist, o ajg vet verkl vad du pratar om,
men det är desto roligare när det funkar sen,
Ha det så himla bra
Kramen från Calma:=
ps.ska gå tbx o lyssna på låten ds.

http://calma-s.bloggplatsen.se

 
jenny

jenny

2 februari 2011 09:45

Meh.. vad är det här??? Gå in till grannen o blogga. TÄNK PÅ OSS!!!;)
Hoppas det löser sig snart.

Kraaaaam Jenny

http://www.janethepain.se

dansbandsfrun

2 februari 2011 10:22

jag veeet! ;) det är tydligen vår rauter som är paj...jag är SÅ irriterad men det kommer snart en i brevlådan. Annars...grrrr....
jag gör inget annat än att tänka på er, lovar ;)
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards