dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 27 januari 2011

Jag ville inget speciellt...

Av dansbandsfrun - 27 januari 2011 12:03

Va kul det är att ni är så många som är med i armbandsutlottningen!

Jag blir superglad!!!


Fortsätt att meddela om ni är med ni som inte har gjort det hittills. Jag kör tills ikväll.


Här görs det inte många knop idag. Min sambo är iväg och hämtar mediciner till mig nu. Så jag kan bli "som folk"   

  


Vårt födelsedagsbarn fick en rolig present förresten...som ska köras UTE men hur kul är det?

Vem vill lyssna på "när snön försvinner får du använda den" när man är 4 år???

"MAMMA, NU KOMMER JAG"

    


Efter att han har kört på våra väggar, hörn och lister ett par tusen gånger så får man ta i med hårdhandskarna....


Ge han något annat att roa sig med helt enkelt....

Mina damer o herrar; MÖT PATRIK!

  


nej nu måste jag tillverka lite armband... puh   

 
 
Neta

Neta

27 januari 2011 13:33

En sån har våra haft också, varenda mutter finns som reservdel och det har varit tur ska jag säga, till slut fick den bli lådbil och nu är den saligen avsomnad efter ett långt och strapatsrikt liv.
Kryss ikväll nu, paxade just en ballong av Sannex :D Ska äta gott, dricka vin och kanske en paraplyis ;)

http://netaave.blogg.se

dansbandsfrun

27 januari 2011 14:14

"kanske" en paraplyis? Klart du ska ta en sån!! ;)
Men va i hela friden är en ballong?
Ha så himla skoj!
kram

 
Ingen bild

Sanna

27 januari 2011 13:47

Hej sockertopp!
JAG E MÄ!!!
Kramellikrams

dansbandsfrun

27 januari 2011 14:11

Hej själv pepparkaka ;)
kanooon, kram!

 
Diana

Diana

27 januari 2011 16:08

En liten fråga, har man större chans att vinna om man skriver massa kommentarer? Bara så att jag vet för då ligger jag lite efter... ;)

Förstår att det inte är lätt för Mini att greppa "vänta"... Tur ni hade Örjan eller vad han nu hette! Mindre risk att en plastdocka skadar inredningen. Hehe

http://www.decdia.blogg.se

 
Ingen bild

Ruth i Virginia

27 januari 2011 16:59

"inge speciellt" men tänkte det kan vara intressant för dej och dansbandaren att få veta, att Washington Post i söndags hade en två-sidors artikel om musik i Stockholm (och Sverige). Titel: "Sweden Grabs the Mike"
"When the sun goes down in Stockholm, the music winds up". En artist som heter Robyn, Swede of the year, är stjärnan i artikeln med stor bild på första sidan. Flera klubbar nämns som t.ex Debaser Slussen, Strand, Riche (var en elegant restaurant förr i tiden), Nada, Indigo, osv.
Hoppas du blivit "som folk" igen.

dansbandsfrun

27 januari 2011 19:01

TACK snälla för infon, sånt får man ju aldrig veta ju. Robyn har verkligen tagit musikvärlden med storm. (jag är dock inget jättestort fan)
Nja, ja väntar fortfarande på att "bli normal" ;)
kram o sköt om dig!

 
Ingen bild

Yvonne

27 januari 2011 18:22

Jag vill oxå vara med i utlottningen:).Det har varit blåsigt här i PDI i några dygn men inatt så drar vi hem till Sverige igen...Åhhh så skööönt det ska bli att få sova i sin egen säng och få dricka svensk mjölk...

dansbandsfrun

27 januari 2011 18:58

åh är det dags för er nu?
Ja jag har sett att vädret är lite sämre nu. Men hoppas ni haft det toppen ändå!!
Vart var det ni bodde?
Sin egen säng är alltid det man saknar mest ;)
kram o flyg säkert!

 
camilla

camilla

27 januari 2011 18:59

Jag blev så till mig då jag såg att det var en tävling så jag lästa aldrig klart detta inlägg.
Så sedan att tävlingen slutade inte fören i kväll.
Skönt...då hann jag :)
Kram på dig!

http://cammo69.blogspot.com

dansbandsfrun

27 januari 2011 19:01

hahaha det skadar aldrig att va snabb! ;)

 
browneyedgirl

browneyedgirl

28 januari 2011 06:44

Hej =))
Ja du det där med att vänta med nya saker fungerar inte, det har man ju märkt =)
Vad fin han är pojken, verkligen!
Kramen

http://www.metrobloggen.se/browneyedgirl

dansbandsfrun

28 januari 2011 09:07

tack goa du!!! ja, han är en liten pärla ;)
kram

 
Ulrika

Ulrika

28 januari 2011 11:18

jag är med! Vad är jag med på?! jag är med på det mesta..;D Armband!? JA, tack! :D
Hej, förresten!

http://fabulousforty.blogg.se

 
Ingen bild

Yvonne

28 januari 2011 20:40

Hej!!!
Hemma nu till ett 3 + Luleå,helt otroligt varmt väder just nu.Vi bodde på Corona Roja ett av PDI:s äldsta hotell.Lägenheten var inte så mycket att skryta med men utsikten från vån 9 mot havet toppade det hela.Vi har nu bokat nästa år klart men då blev det uppe på huvudgatan nära Playa Del Sol.Snart blir det att krypa ner i min sköööna säng och vila upp mina leder och onda fötter som mår dåligt efter alla långa promenader...
Hejsvejs så länge

dansbandsfrun

29 januari 2011 12:48

Borta bra men hemma bäst ;)
välkomna hem!

 
Neta

Neta

28 januari 2011 22:13

Klart det blev "nån" paraplyis ;)
En ballong är en elastisk, oftast rund sak av ett gummiliknande matriel som går att blåsa luft eller gas i.
Använs ofta i festliga sammanhang som t.ex en skivrealise.
Sannex hade dock "glömt" sina ballonger i bussen.

Om jag hade skoj? Jodå med dom där två gängen som man ju känner eftersom dom är härifrån och vid det här laget har dansat några mil till kan det inte bli annat.
Vi gick i säng först av alla kl 05.20, somliga andra inte alls :P

http://netaave.blogg.se

dansbandsfrun

29 januari 2011 12:47

haha tack för utförlig förklaring, jag tänkte om det var något annat du menade eftersom du skrev att ni bokat en ;)
låter som en mkt lyckad kryss!

 
Ellis

Ellis

31 januari 2011 02:11

Hahaha killdockor är så söta! Pillervinken hahaha

http://ellisu.blogg.se

 
Janne

Janne

11 februari 2011 19:51

Hej rara ;*)
Har bläddrat och läst sidvis, alltid kuliga skrivningar av dig, skapar leendeframkallning :) Må väl, kram, Janne fd Hood (?)

http://blogg.passagen.se/survivor_in_life

dansbandsfrun

11 februari 2011 20:18

Hej godingen, länge sen. Va roligt att "se dig" ;)
du vet att du alltid är välkommen hos mig. Hur är det med dig?
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards