dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 19 januari 2011

Bortgjord HELA tiden? JAG??

Av dansbandsfrun - 19 januari 2011 17:30

Tanker nu dela lite saker som har hant mig bara de senaste timmarna...


SUCk...


* forut nar jag lag vid poolen o smsade med Lisa (blogg-Lisa i min lista) ;) sa skulle jag stracka mig efter mobilen o hoppsan va det slank till...ena tuttsinuttsen for ur "kupan" (jag hade knutit behan for att slippa streck) o brevid mig lag en jattesur karl som ocksa verkar va ensam (tror JAG det, sa sur som han va) o inte verkade han bry sig om mitt blottade brost heller...HOW RUDE ;)


* Jag har varit ivag o atit o fotograferat lite nu o hittade de vackraste HIBISKUSARNA.

Dock innanfor ett staket i en tradgard, men VEM BRYR SIG? ;)

Jag stracker mig fram o luktar allt va jag kan (som for att spara doften o ta med mig hem)

DA SATTS en jakla vattenspridare pa!!!!!!!!! Mitt i ansiktet pa mig!

(agaren stod sakert i fonstret o ville jaklas) hahaha


* Och jag MASTE tyvarr erkanna att jag gjorde DET IGEN!!!

Det gamla vanliga...

Expediten skulle lagga i frallor i pasen o sager:

-finish?

och gissa vad jag sa....?

- "no swedish"


FAN va jag jobbar bra!!! hahahaha


se ja later skater...

 
 
Carina

Carina

19 januari 2011 18:23

Haha, verkligen bra gjort att hinna med allt det där på bara några timmar :)
Kram

http://cinacarina.blogspot.com

dansbandsfrun

19 januari 2011 20:19

Asch, tackar ;) inget svart alls hahaha
kramar

 
camilla

camilla

19 januari 2011 18:48

Med dig behöver man inte lära sig nya roliga historier. Man ska bara umgås med dig, så får man ett gott skratt.
Härligt ändå att du bjuder på dig själv.
Medvetet eller omedvetet ;)
Kram på dig!

http://cammo69.blogspot.com

dansbandsfrun

19 januari 2011 20:20

hahahaha det far ni fundera pa...
e ho sa galen me flit eller inte? det e fragan som han sa ;)
hahaha
kram

 
AnneliH

AnneliH

19 januari 2011 20:52

Ha..ha..ha..!!! Du är för gó!!! Tack för att du delar med dig ;)

http://www.canary.user.se

 
Neta

Neta

19 januari 2011 22:13

Oh shit men du hann väl nypa några skott?

http://netaave.blogg.se

 
Fru Matglad

Fru Matglad

19 januari 2011 22:24

Hahahaha...jag gillar folk som bjuder på sig själva jag! ;)
Flyg försiktigt hem! :)

http://www.frumatglad.com

 
Ingen bild

Sanna

20 januari 2011 07:10

Ha ha! Din tutt-bravad får mej att tänka på en grej som hände på vår semester.. Ligger vid poolen o bredvid oss finns en svensk familj som jag precis har pratat lite med. Helt plötsligt när jag vänder mej åt deras håll möts jag av en hårig röv och en pung!!!! Då har pappan i familjen bestämt sej för att helt ogenerat byta badbrallor utan att skyla sej det minsta. Han kunde väl iaf ha böjt sej åt ett annat håll så jag slapp bli illamående resten av dagen....

dansbandsfrun

20 januari 2011 21:01

hahahahaaha skrattar så jag gråter!!!!!!

 
Ellis

Ellis

20 januari 2011 15:58

HAHAHAHAAH jag dör!!!! <3

http://ellisu.blogg.se

 
Britt

Britt

20 januari 2011 22:42

Hahaha inte nog med att jag skrattar åt dig så fyller Sanna på med en rolig kommentar. Jag dör nog lite som Ellis.

http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards