dansbandsfrun

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av dansbandsfrun - 9 januari 2011 15:32

Nope, vi stannade hemma...   (mini visste inte ens om våra planer)


Jag har såjävlaskitpissballefjong så ont idag så jag hade inte fixat det.

Vi lyssnar nu på cd´n istället, o vi skulle baka negerbollar.


(fast helt plötsligt blev "någon" fruktansvärt arg för att han inte fick ha en skruvmejsel själv och fixa med sina tåg, så han illskriker nu o visar sitt temperament)


Jag frågade om han inte tyckte det var mysigare att vi var vänner o kramades än att bråka osv?


"Nej mamma, jag VILL vara arg o dum" och så grät han vidare...


eh....ok... your choice baby!

  






Av dansbandsfrun - 9 januari 2011 12:49

Ikväll spelar sambon på CUPOLEN i Linköping.


Jag vet en liten minimänniska här som skulle svimma av lycka av att åka dit o kolla en stund, men jag kan inte bestämma mig. (har förskräckligt ont i lederna)

MEN man borde ju passa på när det är i "närheten"


Dansen börjar ju redan klockan 18....


hm...


Ni hade åkt va?



Förresten har jag köpt en ny vinterjacka. Nice va?   

(ursäkta suddig bild)

  

Ovido - Quiz & Flashcards