dansbandsfrun

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av dansbandsfrun - 8 januari 2011 12:22

Har jag berättat att det är 5 dagar kvar tills jag åker till Kanarieöarna?


Har jag berättat att jag lämnar killarna hemma och åker SJÄLV, ENSAM, ALLENA, SOLO, SINGLE????

Japp...kan verka egoistiskt men det är det inte, för dom hade annat skoj att göra här hemma.

Och jag har aldrig riktigt möjlighet att "SLAPPA" när dom är med, så nu jäklar.


* En vecka med pocketböcker på ballkongen.    

* Kunna ligga o SOVA på stranden utan att behöva bygga ett 15-våningars sandslott.

* Gå ut och äta där JAG tycker att maten är godast

* Sova hur länge jag vill på morgnarna


ja...ni fattar   


jag kommer längta ihjäl mig, men jag ska tänka på MIG nu.


tror det stavas SEMESTER   



det coolaste?

jag ska nog ta med mig datorn...   


Ovido - Quiz & Flashcards