dansbandsfrun

Alla inlägg under december 2010

Av dansbandsfrun - 2 december 2010 13:07

Här har ni en superbra sida om ni vill beställa FILMER, MUSIK ELLER KOSMETIKA till bra priser.


www.cdwow.se


Själv håller jag på att "klicka hem" (som det så trendigt heter på bloggar nuförtiden) ett UNDERBART Lipbalm från LAURA MERCIER som är 50:- billigare här än på andra ställen.

Svagt aprikos färg, återfuktande och med Sheabutter.


Vad sitter ni här för? In å kolla vett`ja   


  

Av dansbandsfrun - 1 december 2010 18:47

som följd av att jag var lite "hård" i mitt förra inlägg så började jag kolla bilder från vår senaste resa till varmare breddgrader... SPANIEN!


Åh.......



sambon vill tillbaka redan i maj...men jag är lite sugen på något nytt...

Nåja, vi får se.

Blir det en bister vinter så kanske man far någonstans redan i februari?

Tips om man inte vill till Thailand?

(vill inte ha så lång flygtid)


    

Av dansbandsfrun - 1 december 2010 15:25

Vi bor i Sverige.


Sverige har 4 årstider. Sommar, höst, vinter och vår.


På vintern kommer det snö. Ibland mycket och ibland lite.


Det kan bli kallt som satan.


Om man inte klär sig ordentligt KAN man frysa arslet av sig.  


Såvida du inte bor i lägenhet, så får du räkna med snöskottning.


Har du bil?    Den KAN bråka vid minusgrader.


det KAN va halt på vägen. Bra om man kör därefter...


Hm..... jamen det var väl allt.


alla som inte förstår det här räcker upp en hand så kan jag förklara igen.


(detta inlägg bygger på alla människors SNÖrelaterade-statusuppdateringar på FACEBOOK.)   folk verkar bli lika förvånade varje år...


Ps: Hur mycket vi än vädjar på facebook att det ska sluta snöa nu, så hjälper det inte. För vädret har ingen dator.


kram    (hur cool är jag?)   


Av dansbandsfrun - 1 december 2010 08:47

hos Janethepain 


Vinn en Allt i Allo Bag..

För att fira att det snart är DECEMBER, och för att jag börjar hajja min nya blogg, så tycker jag att vi kör igång med en ny tävling..


Priset är en Allt I Allo bag i någon av dessa färgerna.. Två olika vinnare kommer dras, så man kan säga att ni har dubbel chans.
Allt i Allo bagen går att använda till typ allt.. Själv tycker jag att den är en ursnygg detalj i hemmet. Jag skulle kanske inte gå och shoppa med den.. Även om den skulle vara ypperlig till det också.. Till stranden skulle den dock lätt få hänga med...(jag vet jag pladdrar..)


     

     

så nu håller vi alla tummar vi har att jag "kammar hem" en bag. Don`t we?   

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards