dansbandsfrun

Alla inlägg under november 2010

Av dansbandsfrun - 1 november 2010 21:07

Åh va kul det var att träffa gamla tjejkompisarna igen!!


Medans vi fikade    och tjattrade så roade sig barnen...



"Mini" visade sin kärlek direkt. Här gäller det att inte vara buskablyg om man ska komma nånvart me fruntimmer.    (han har ju Dansbandsmusiker-gener i blodet)   

  


Åh, Kolla här!

Här ligger det en liten jättesöt bebis! Får vi klappa?

   


Plötsligt var de "små" försvunna... men vi hörde att det skrattades på övervåningen.

  

- "vi FÅR hoppa i sängen" sa dom i kör   


(jäkla ungar, dom kunde inte stanna upp i luften så att jag kunde ta ett bra kort, trots att jag bönade o bad)   


Tack Systrarna för en skitrolig dejt!!

Av dansbandsfrun - 1 november 2010 12:51

Jaha, då kör vi då:


Jag skulle ju ha tagit "höstbilder" igår men OJ va det blev mörkt fort... Hann få en bild på hur lugnt o stilla det var i alla fall...


 


Sen skulle jag upp till kyrkogården o fixa till mina svärföräldrars grav.  Blev så fint...(lägg märke till de små röda hjärtanen på sidorna som jag gjutit i betong)

  


På kyrkogården finns ett jättestort KASTANJETRÄD. Jag fick inspiration hos PYSSELITEN att man kan dekorera med kastanjer så...där låg jag i beckmörker på en kyrkogård på alla fyra o "Kände Efter" kastanjer på marken... Jag var nästan inte alls rädd......    


Men NU ligger kastanjerna på tork, så jag klarade mig   

  

Ni får se sen hur jag fixat...


När jag kom tillbaka till huset tittade jag på mina händer...

  

oops....



sen lekte vi med "lite" figurer som pappan hade när han va liten...

  


sen åkte 3 trötta människor hem......


och nu idag ser jag ut såhär   

  


jag bakar bullar óckså för jag får underbart besök sen!!!   


såhär ser dom ut INNAN dom åker in i ugnen ;)

  



Nu måste jag skynda mig.................


Ha en härrrrrrrlig måndag!

Av dansbandsfrun - 1 november 2010 11:51

Har tusen saker på G MEN jag håller på att fixa lite bilder från igår o idag så håll ut ett tag till. "Kommer snart"


lööööve

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards