dansbandsfrun

Alla inlägg under november 2010

Av dansbandsfrun - 5 november 2010 13:13

Nu har sambon åkt...och tjejjerna med...  

Herreguuuud va tomt det blev.


Tack töser för några superroliga dagar! Kom snart igen!!

  

Söta M och J. brorsdotter till höger.


Jaha, jag vet vad JAG ska göra i helgen (ha en febervarm skrutt i knät HELA tiden, lyda hans minsta önskan, mata med glass och massor av vatten och titta på film och torka hans näsa om o om igen)


Vad ska NI göra? har ni planer?

Tell me?

Roa mig please.....  

Av dansbandsfrun - 5 november 2010 07:40

"Mini" somnade så skönt i kusinens famn igår

   (dom andra två fejkar) ;)


  


............och när jag sen skulle bära upp lilleman till sängen så kände jag att han var skållhet.

Natten har varit mindre kul...här snackar vi hösta febern....  

Hoppas bara att det vänder snabbt och att sambon o jag slipper undan.


Vi ska ju ut på äventyr på måndag!!!   


Av dansbandsfrun - 4 november 2010 21:54

Hoppar in en snabbis för att stilla er nyfikenhet...hahaha


Jo det råkar ju vara så att jag fick ett paket med lite olika presenter idag. Jag fick dom av en fantastiskt go tjej som heter Lisa .  (världens mest omtänksamma o varma person)

Jag har tidigare fått ett paket av henne och jag kan inte beskriva hur glad jag blir!!
Snacka om "pick-me-up" present. Man går med ett leende hela dagen sen.


  

Nu ska jag gå o provsmaka tesorterna...champagne och "myspys"...

  


Jag ringer dig i helgen Lisa!! Stort tack från hela mitt hjärta!!   


puss

Av dansbandsfrun - 4 november 2010 14:46

Jag har fått ett hemligt paket idag.

  

Återkommer till det sen...

Av dansbandsfrun - 3 november 2010 21:09

av TONÅRINGAR!!   


Jag har brorsdotter + kompisbesök från Småland och dom ska stanna tills på fredag och "göra stan"

"Mini" är överlycklig och låter dom inte vara ifred 2 sekunder...

  


  


Fördelen med att ha dom här: Det var länge sedan jag skrattade så jag fick ont i magen!!


Nackdelen med att ha dom här: Det var länge sedan jag skrattade så jag fick ont i magen!!!


  



Av dansbandsfrun - 2 november 2010 23:14

Alltså, ni verkar tycka att jag är pysslig?

 

Nähe va?   

 

Jag tycker nog att ni glömmer bort hur cool jag är. Och tuff. och Het och sexig... Jag sitter INTE hemma med mysbyxor och håret i en "knorr" och pysslar... NÄHÄE!!

 

jag ålar runt på golvet endast iförd leopard-string o nägglische`(småländska för morronrock) och mumlar o´la la till min sambo...

och är fullt sminkad varje dag...(OCH förresten som Sue-Ellen i Dallas så vaknar jag med glänsande läppglans varje morgon)

 

OM det nu skulle va så jag pysslar, så är det för att måla mina kloliknande naglar, ringa min personlige tränare eller epilerar min generande hårväxt...

 

INGET ANNAT!

 

Jag är alldeles för upptagen med mitt jetset liv för att hinna med att pyssla herregud!

 

så det så ;)

Av dansbandsfrun - 2 november 2010 20:36

Halloween...    


Här har man chansen att inte bara VA en häxa, utan se ut som en med eller hur det nu va...

Men jag har hela tiden trott att det är helgen som kommer som man har pumpor överallt och så...


Nåja...


I MITT hus har jag pumpor från och med ikväll   

(och ÄNTLIGEN fick jag fixa med mina kastanjer)

  

(den som skrattar åt min fina glittriga fågel åker på bäng)   


  


Jag vet inte vad det är med färgen ORANGE?

Visst är det en riktigt underbar HÖSTFÄRG???


Älskar vår vardagsrumslampa extra mycket nu.   

  


nice...



OM ni undrar varför jag inte är och hälsar på er så mycket nu så är det för att min värk är lite envis och kommer och går. Så jag tänker inte tjata om den. Men tro inte att jag överger er.

Vissa dagar plågar jag er extra mycket istället. Eller hur Decdia??? hahaha



Love   


Av dansbandsfrun - 2 november 2010 10:30

och man håller på att bli TOKIG på alla halsband o skit som ligger och trasslar ihop sig...


Ja DÅ får man se till att lösa problemet

 

man tar en vanlig spånskiva och målar den i någon färg och sen upp med lite krokar o VIPS!


Nu ska jag bara få upp den i min garderob   .........................



Ovido - Quiz & Flashcards